17-01-2019 07:34
28 12 2018 wplatomat w placowke ING na ul. Krolewskiej 57. Godz. 11:51 wplacilem 7000 tys zl. W wrzuconych banknotach bylo rowniez 500 dolarow amerykanskich. Bankomat nie przerwal transakcji ani nie zwrocil dolarow. Podszedłem do pracownika Banku i wyjaśniłem co się stało. Pracownik odpowiedział, że bankomat obsługuje inna firma i można jedynie złożyc reklamację więc złożyłem - nr 013793/122018. Pracownik przyjmujący reklamację skontaktował się jeszcze z infolinią aby skonsultować co należy w tej sytuacji zrobić. Na pytanie ile można potrwać rozwiązanie sprawy usłyszałem, że najpóźniej do 16-01-2018 i taki dokument też otrzymałem. 20 dni na wyjaśnienie sprawy gotówkowej ! Jeszcze tego samego dnia otworzyłem konto walutowe żeby przyśpieszyć całą operację zwrotu pieniędzy. Tydzień po zgłoszeniu trafiłem na to forum i czytałem uspokajające odpowiedzi pracowników ING, że te daty są podane jako te najpóźniejsze. Dziś jest 17-01-2018 i nie zwrócono mi ani pieniędzy ani nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Jest 1 dzień po "najpóźniej do 16-01". Niech wreszcie ktoś się zajmie tą sprawą. To wszystko Bank ING może sprawdzić. Nawet konsultacje pracownika z infolinią!
17-01-2019 10:07
Proszę, sprawdź ponownie skrzynkę Wiadomości.
Przepraszamy za czas oczekiwania.
Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality
... 31-10-2024Cześć, zgłaszam bug. Przy zmianie numeru telefonu na estoński w Waszej aplikacji obok kodu kierunkowego +372 wyświetla się flaga Rosji zamiast Estonii. Pozdrawiam!
31-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |