Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze i brak odpowiedzi

 

28 12 2018 wplatomat w placowke ING na ul. Krolewskiej 57. Godz. 11:51 wplacilem 7000 tys zl.
W wrzuconych banknotach bylo rowniez 500 dolarow amerykanskich. Bankomat nie przerwal transakcji ani nie zwrocil dolarow. Podszedłem do
pracownika Banku i wyjaśniłem co się stało. Pracownik odpowiedział, że bankomat obsługuje inna firma i można jedynie
złożyc reklamację więc złożyłem - nr 013793/122018. Pracownik przyjmujący reklamację skontaktował się jeszcze z infolinią
aby skonsultować co należy w tej sytuacji zrobić. Na pytanie ile można potrwać rozwiązanie sprawy usłyszałem, że
najpóźniej do 16-01-2018 i taki dokument też otrzymałem. 20 dni na wyjaśnienie sprawy gotówkowej ! Jeszcze tego samego dnia otworzyłem konto walutowe
żeby przyśpieszyć całą operację zwrotu pieniędzy. Tydzień po zgłoszeniu trafiłem na to forum i czytałem uspokajające
odpowiedzi pracowników ING, że te daty są podane jako te najpóźniejsze. Dziś jest 17-01-2018 i nie
zwrócono mi ani pieniędzy ani nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Jest 1 dzień po "najpóźniej do 16-01". Niech wreszcie ktoś się zajmie tą sprawą. To wszystko Bank ING może sprawdzić.
Nawet konsultacje pracownika z infolinią!

 

Odpowiedz
0 Lajków
mati99
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
16-01-2019
Wiadomość 1 z 2 (676 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i brak odpowiedzi

Proszę, sprawdź ponownie skrzynkę Wiadomości.
Przepraszamy za czas oczekiwania. 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Moderator
Moderator icon
234
49
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (656 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy