17-01-2019 07:34
28 12 2018 wplatomat w placowke ING na ul. Krolewskiej 57. Godz. 11:51 wplacilem 7000 tys zl. W wrzuconych banknotach bylo rowniez 500 dolarow amerykanskich. Bankomat nie przerwal transakcji ani nie zwrocil dolarow. Podszedłem do pracownika Banku i wyjaśniłem co się stało. Pracownik odpowiedział, że bankomat obsługuje inna firma i można jedynie złożyc reklamację więc złożyłem - nr 013793/122018. Pracownik przyjmujący reklamację skontaktował się jeszcze z infolinią aby skonsultować co należy w tej sytuacji zrobić. Na pytanie ile można potrwać rozwiązanie sprawy usłyszałem, że najpóźniej do 16-01-2018 i taki dokument też otrzymałem. 20 dni na wyjaśnienie sprawy gotówkowej ! Jeszcze tego samego dnia otworzyłem konto walutowe żeby przyśpieszyć całą operację zwrotu pieniędzy. Tydzień po zgłoszeniu trafiłem na to forum i czytałem uspokajające odpowiedzi pracowników ING, że te daty są podane jako te najpóźniejsze. Dziś jest 17-01-2018 i nie zwrócono mi ani pieniędzy ani nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Jest 1 dzień po "najpóźniej do 16-01". Niech wreszcie ktoś się zajmie tą sprawą. To wszystko Bank ING może sprawdzić. Nawet konsultacje pracownika z infolinią!
17-01-2019 10:07
Proszę, sprawdź ponownie skrzynkę Wiadomości.
Przepraszamy za czas oczekiwania.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |