Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze i brak odpowiedzi

 

28 12 2018 wplatomat w placowke ING na ul. Krolewskiej 57. Godz. 11:51 wplacilem 7000 tys zl.
W wrzuconych banknotach bylo rowniez 500 dolarow amerykanskich. Bankomat nie przerwal transakcji ani nie zwrocil dolarow. Podszedłem do
pracownika Banku i wyjaśniłem co się stało. Pracownik odpowiedział, że bankomat obsługuje inna firma i można jedynie
złożyc reklamację więc złożyłem - nr 013793/122018. Pracownik przyjmujący reklamację skontaktował się jeszcze z infolinią
aby skonsultować co należy w tej sytuacji zrobić. Na pytanie ile można potrwać rozwiązanie sprawy usłyszałem, że
najpóźniej do 16-01-2018 i taki dokument też otrzymałem. 20 dni na wyjaśnienie sprawy gotówkowej ! Jeszcze tego samego dnia otworzyłem konto walutowe
żeby przyśpieszyć całą operację zwrotu pieniędzy. Tydzień po zgłoszeniu trafiłem na to forum i czytałem uspokajające
odpowiedzi pracowników ING, że te daty są podane jako te najpóźniejsze. Dziś jest 17-01-2018 i nie
zwrócono mi ani pieniędzy ani nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Jest 1 dzień po "najpóźniej do 16-01". Niech wreszcie ktoś się zajmie tą sprawą. To wszystko Bank ING może sprawdzić.
Nawet konsultacje pracownika z infolinią!

 

Odpowiedz
0 Lajków
mati99
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-01-2019
Wiadomość 1 z 2 (1 753 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i brak odpowiedzi

Proszę, sprawdź ponownie skrzynkę Wiadomości.
Przepraszamy za czas oczekiwania. 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 733 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy