20-12-2018 11:20
Dzień dobry
w niedzielę 16 grudnia br. wpłacałam pieniądze we wpłatomacie w Sochaczewie przy ul. Grabskiego 1A i niestety podczas dokonywania wpłaty wpłatomat zepsuł się. Nie przelał mi pieniędzy na konto, nie mam potwierdzenia wpłaty. Podczas rozmowy z pierwszym z konsultantów Pani poinformowała mnie, że dzisiaj tj. w nd, ten dział nie pracuje, ale żebym zadzwoniła w poniedziałek i że jeżeli to jest wpłatomat ING, a nie cash planet, to już podczas rozmowy zostanie sprawdzona nadpłata i pieniądze wrócą na moje konto. W poniedziałek oczywiście o 8 zadzwoniłam pod wskazany numer licząc, że w ciągu 5 minut moja sprawa zostanie wyjaśniona. Niestety Pani nie mogła się połączyć z urządzeniem i poinformowała mnie, że trzeba czekać aż pieniądze będą deponowane, żeby stwierdzić zacięcie pieniędzy. Na pytanie kiedy nastąpi to "deponowanie" nie potrafiła udzielić informacji. Mam wyznaczony termin rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie do 24 grudnia. Niestety jest czwartek a moja sprawa pomimo prośby o potraktowanie sprawy priorytetowo nikt się nią nie zajął.
Nie wiem co już mam zrobić, żeby odzyskać pieniądze.
20-12-2018 12:41
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Podaj proszę numer Twojego zgłoszenia. Przekażemy je z prośbą o pilne rozpatrzenie.
20-12-2018 13:01
nr zgłoszenia 009253/122018
20-12-2018 13:01
009253/122018
21-12-2018 09:40
Otrzymaliśmy sygnał, że pojawiły się nowe informacje w Twojej sprawie. Sprawdź proszę skrzynkę Wiadomości w Moim ING - znajdziesz tam więcej szczegółów.
14-01-2019 10:12
14-01-2019 10:25
barca2121 Przekazałam Twoją wiadomość do działu reklamacji.
14-01-2019 10:30
14-01-2019 10:53
barca2121 Czy otrzymałeś od nas jakąś informację w zakładce ,,Wiadomości" w Moim ING?
14-01-2019 19:50
Witam składałam wniosek o kredyt konsolidacyjny w aplikacji. Decyzja pozytywna lecz potrzebne jest zaświadczenie o zarobkach. Pracodawca wystawił mi takie zaświadczenie na druku ing ale w formie elekt
... 03-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |