Odpowiedz

Wpłatomat zabrał 5000zł.

Dzień dobry. Dzisiaj przed godziną wpłatomat przy oddziale banku ING w Lubinie "połknął" mi 5000 zł. Zapłaciłam 3400 o robiąc dopłatę pobrał pozostałą sumę i wyświetlił komunikat o awarii, zwrócił kartę i koniec. Pobiegłam szybko do oddziału i złożyłam reklamację (022050/102019). Oczywiście żadnego śladu wpłaty. Setki wpłat i nigdy takiej sytuacji. Pani e ING zapewniała, że pieniądze na 100% zostaną zwrócone i jak czytałam tak jedt
Odpowiedz
0 Lajków
Beata69
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
30-10-2019
Wiadomość 1 z 3 (2 854 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał 5000zł.

@Beata69 Dziękujemy za zgłoszenie reklamacji. Na jej podstawie przeliczymy to urządzenie i sprawdzimy nadwyżkę pieniędzy, która się w nim znajduje. Co do wpłatomatu, tak jak każde inne urządzenie elektryczne może się zepsuć/ zawiesić. Przykro mi, że Tobie przydarzyła się właśnie taka sytuacja. Domyślam się, że pracownica naszego oddziału poinformowała Panią o terminie rozpatrzenia reklamacji? Zrobimy to, jak najszybciej będzie możliwe.

 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 3 (2 771 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał 5000zł.

Z wyjaśnienia jakie otrzymałem wynika, że 1600zł wcale nie było, czyli jeśli wpłacałam, to albo ING, albo raczej pracownicy Planet Cash wzbogacili  się o moje pieniądze. Gratuluję współpracy.

Odpowiedz
0 Lajków
Beata69
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
30-10-2019
Wiadomość 3 z 3 (2 531 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy