Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Bankomat zjadł wpłatę brak potwierdzenia a bank chce wypłacić zaniżona kwotę

Nr zgłoszenia 019653/092019.

Bankomat przy ul Sienkiewicza w Sosnowcu zajd mi ponad 3000 zł i nie otrzymałam żadnego potwierdzenia jedyne co na moje szczęście zarejestrował to ,że moja karta była włożona bo zapis z kamer to dla nich żadne potwierdzenie a obok jest placówka ING.

Od razu zgłoszona reklamacja cierpliwie czekałam na rozpatrzenie 7 dni bo servis musi rozliczyć bankomat.

Po tym okresie dowiedziałam się ze jeszcze muszę czekać 2 tyg bo servis musi przeliczyć bankomat -

ŻENADA!!! (przecież te pieniądze są potrzebne do życia)

W końcu otrzymałam pismo od banku ze z rozliczenia wynika że wpłaciłam 1700 zł i tyle mi zwrócą ( ha ha ha -straciłam zaufanie do tego banku!!! )

A na dole dopisek ze chyba źle policzyłam kwotę wpłaty i jakby się nie zgadzało to oni jeszcze raz sprawdzą .

CO TO MA BYĆ jeszcze raz sprawdzą ?

To niby nie są pewni ile tych pieniędzy było czy ktoś sprawdza tę grupę servisową bo chyba te pieniądze nie wyparowały ???

Napisałam drugi raz reklamacje z dokładna rozliczeniem ile pieniędzy brakuje jeżeli bank nie uwzględni mojej reklamacji od razu Policja i rzecznik tam nagranie z monitoringu to dowód.

Dopiero na tym forum zobaczyłam jaka jest skala tych przypadków i jak traktują klienta.

Chyba trzeba będzie zmienić bank na taki gdzie szanują klienta a nie chcą go okraść.

 

Odpowiedz
0 Lajków
aleuzn
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
23-10-2019
Wiadomość 1 z 2 (4 549 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł wpłatę brak potwierdzenia a bank chce wypłacić zaniżona kwotę

Przykro mi, że spotkała Panią taka sytuacja. Zależy nam zawsze na wyjaśnieniu sprawy. Każdą reklamację sprawdzamy indywidualnie i przedstawiamy informację po analizie. W odpowiedzi na nasze reklamacje przesyłamy również inne formy postępowania, jeżeli nie zgadza się Pani z naszą odpowiedzią.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 459 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

Żadna nie jest. Nie sądzę aby ktokolwiek z doradców rozumiał w czym rzecz, wydaje się, że nawet product ownerzy w ING nie rozumieją, trudno etatowcom zrozumieć przedsiębiorcę. 

19-05-2025
Re: Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów


@SebastianM:

Podjęliśmy decyzję o wycofaniu paczek przelewów. Możesz skorzystać z alternatywy: przelewów, powielenia przelewów, stałego zlecenia, przelewów z przyszła datą, zapisania odbiorcy, przelewó

...

19-05-2025
Wywala z systemu

Dzień dobry, czy spotkał się ktoś z taką sytuacją- IPhone 16 Pro max, po zalogowaniu do aplikacji ING na telefonie, po chwili znika wszystko, nie mogę wykonać żadnej czynności…tak jakby zamykało całko...

18-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy