23-10-2019 13:13
Nr zgłoszenia 019653/092019.
Bankomat przy ul Sienkiewicza w Sosnowcu zajd mi ponad 3000 zł i nie otrzymałam żadnego potwierdzenia jedyne co na moje szczęście zarejestrował to ,że moja karta była włożona bo zapis z kamer to dla nich żadne potwierdzenie a obok jest placówka ING.
Od razu zgłoszona reklamacja cierpliwie czekałam na rozpatrzenie 7 dni bo servis musi rozliczyć bankomat.
Po tym okresie dowiedziałam się ze jeszcze muszę czekać 2 tyg bo servis musi przeliczyć bankomat -
ŻENADA!!! (przecież te pieniądze są potrzebne do życia)
W końcu otrzymałam pismo od banku ze z rozliczenia wynika że wpłaciłam 1700 zł i tyle mi zwrócą ( ha ha ha -straciłam zaufanie do tego banku!!! )
A na dole dopisek ze chyba źle policzyłam kwotę wpłaty i jakby się nie zgadzało to oni jeszcze raz sprawdzą .
CO TO MA BYĆ jeszcze raz sprawdzą ?
To niby nie są pewni ile tych pieniędzy było czy ktoś sprawdza tę grupę servisową bo chyba te pieniądze nie wyparowały ???
Napisałam drugi raz reklamacje z dokładna rozliczeniem ile pieniędzy brakuje jeżeli bank nie uwzględni mojej reklamacji od razu Policja i rzecznik tam nagranie z monitoringu to dowód.
Dopiero na tym forum zobaczyłam jaka jest skala tych przypadków i jak traktują klienta.
Chyba trzeba będzie zmienić bank na taki gdzie szanują klienta a nie chcą go okraść.
24-10-2019 16:59
Przykro mi, że spotkała Panią taka sytuacja. Zależy nam zawsze na wyjaśnieniu sprawy. Każdą reklamację sprawdzamy indywidualnie i przedstawiamy informację po analizie. W odpowiedzi na nasze reklamacje przesyłamy również inne formy postępowania, jeżeli nie zgadza się Pani z naszą odpowiedzią.
Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |