30-10-2019 16:54
01-11-2019 17:53
@Beata69 Dziękujemy za zgłoszenie reklamacji. Na jej podstawie przeliczymy to urządzenie i sprawdzimy nadwyżkę pieniędzy, która się w nim znajduje. Co do wpłatomatu, tak jak każde inne urządzenie elektryczne może się zepsuć/ zawiesić. Przykro mi, że Tobie przydarzyła się właśnie taka sytuacja. Domyślam się, że pracownica naszego oddziału poinformowała Panią o terminie rozpatrzenia reklamacji? Zrobimy to, jak najszybciej będzie możliwe.
08-11-2019 19:50
Z wyjaśnienia jakie otrzymałem wynika, że 1600zł wcale nie było, czyli jeśli wpłacałam, to albo ING, albo raczej pracownicy Planet Cash wzbogacili się o moje pieniądze. Gratuluję współpracy.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |