Odpowiedz

Wpłatomat zabrał 5000zł.

Dzień dobry. Dzisiaj przed godziną wpłatomat przy oddziale banku ING w Lubinie "połknął" mi 5000 zł. Zapłaciłam 3400 o robiąc dopłatę pobrał pozostałą sumę i wyświetlił komunikat o awarii, zwrócił kartę i koniec. Pobiegłam szybko do oddziału i złożyłam reklamację (022050/102019). Oczywiście żadnego śladu wpłaty. Setki wpłat i nigdy takiej sytuacji. Pani e ING zapewniała, że pieniądze na 100% zostaną zwrócone i jak czytałam tak jedt
Odpowiedz
0 Lajków
Beata69
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
30-10-2019
Wiadomość 1 z 3 (2 826 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał 5000zł.

@Beata69 Dziękujemy za zgłoszenie reklamacji. Na jej podstawie przeliczymy to urządzenie i sprawdzimy nadwyżkę pieniędzy, która się w nim znajduje. Co do wpłatomatu, tak jak każde inne urządzenie elektryczne może się zepsuć/ zawiesić. Przykro mi, że Tobie przydarzyła się właśnie taka sytuacja. Domyślam się, że pracownica naszego oddziału poinformowała Panią o terminie rozpatrzenia reklamacji? Zrobimy to, jak najszybciej będzie możliwe.

 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 3 (2 743 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał 5000zł.

Z wyjaśnienia jakie otrzymałem wynika, że 1600zł wcale nie było, czyli jeśli wpłacałam, to albo ING, albo raczej pracownicy Planet Cash wzbogacili  się o moje pieniądze. Gratuluję współpracy.

Odpowiedz
0 Lajków
Beata69
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
30-10-2019
Wiadomość 3 z 3 (2 503 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy