30-10-2019 16:54
01-11-2019 17:53
@Beata69 Dziękujemy za zgłoszenie reklamacji. Na jej podstawie przeliczymy to urządzenie i sprawdzimy nadwyżkę pieniędzy, która się w nim znajduje. Co do wpłatomatu, tak jak każde inne urządzenie elektryczne może się zepsuć/ zawiesić. Przykro mi, że Tobie przydarzyła się właśnie taka sytuacja. Domyślam się, że pracownica naszego oddziału poinformowała Panią o terminie rozpatrzenia reklamacji? Zrobimy to, jak najszybciej będzie możliwe.
08-11-2019 19:50
Z wyjaśnienia jakie otrzymałem wynika, że 1600zł wcale nie było, czyli jeśli wpłacałam, to albo ING, albo raczej pracownicy Planet Cash wzbogacili się o moje pieniądze. Gratuluję współpracy.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |