03-04-2020 21:05
W dniu dzisiejszym wpłacałem pieniądze we wpłatomacie umieszczonym przy lokalu banku w kwocie 3500 zł. Wybrałem metodę wpłaty przy użyciu kodu BLIK, postępowałem zgodnie z instrukcjami na ekranie i umieściłem pieniądze w podajniku. Po kilkunastu sekundach wyskoczyła informacja, że następuje zwrot niezidentyfikowanych banknotów co nie nastąpiło. Bankomat mielił kilkadziesiąt sekund i wyskoczył błąd z informacją, że urządzenie jest nieczynne. Szybko sprawdziłem konto i pieniądze nie zostały zaksięgowane. Po kilku minutach bankomat przestał wyświetlać komunikat i zaczął działać normalnie. Niezwłocznie skontaktowałem się z infolinią i zgłosiłem reklamację (nr 002569/042020). Pani poinformowała mnie, że reklamacja zostanie rozpatrzona do 22.04.2020. Pieniądze wpłacałem na konto aby korzystać z transakcji bezgotówkowych w związku z obecną sytuacją panującą w kraju i tak nagłaśnianą w mediach jak i na państwa stronie informacji o korzystaniu z tych środków płatniczych. W tym momencie bank każe czekać na rozwiązanie sytuacji prawie 3 tygodnie? Jak to się ma do tych wszystkich kampanii aby korzystać z płatności bezgotówkowych? Kolejną kwestią jest potencjalna sytuacja, że przez ten czas wpłatomat może wciągnąć pieniądze jeszcze kilku osobom co rodzi pytanie jak w takiej sytuacji bank dojdzie jakie kwoty kto w nich umieścił. W moim odczuciu takie sytuacje powinny być rozwiązywane priorytetowo i niedopuszczalnym jest pozostawianie klienta "na lodzie" przez tak długi okres.
06-04-2020 12:16
Przesłałam Twoją wiadomość do działu reklamacji. Zajmujemy się takimi sprawami priorytetowo. Mam nadzieję, że szybko nam uda się to wyjaśnić i uzyskasz odpowiedź na zgłoszenie.
06-04-2020 17:08
06-04-2020 17:15
@Agrael Dziękujemy za potwierdzenie
Dzień dobry
Jestem na etapie składania wniosku o kredyty hipoteczny związany z zakupem nowego mieszkania (blok w budowie).
W miedzy czasie będę sprzedawał swoje dotychczasowe mieszkanie w związku z
... 13-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |