- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Wpłatomat połknął pieniądze
31-03-2020 12:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
wczoraj ok. godziny 19 chciałam wpłacić 80 zł (banknoty 50,20,10) na konto przy użyciu kodu blik we wpłatomacie znajdującym się w oddziale przy ulicy Skarżyńskiego 11 w Bydgoszczy. Wpłatomat po włożeniu pieniedzy zamknął skrytkę i wyświetlił komunikat nieprawidłowe banknoty, jednak nie dało się ich wyjąć i poprawić bo 50 zł było już zakleszczone w szczypce a 20 i 10 zostalo zgniecione, kiedy po nie siegnelam skrytka sie zatrzasnela i wyswietlil sie komunikat awaria bankomatu. Pieniadze nie pojawily sie na koncie, po prostu zatrzasnęły się w maszynie. Dzwoniłam pięciokrotnie na infolinię, każde połączenie po 20 minut jednak nikt nawet nie podniósł słuchawki. Kompletnie nie wiem co mam teraz robić.....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-03-2020 12:29
Re: Wpłatomat połknął pieniądze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
proszę, napisz do nas na czacie lub w wiadomości - w Moim ING. Przyjmiemy Twoje zgłoszenie.
Obecnie z naszą infolinią kontaktuje się wielu klientów. Czas oczekiwania na połączenie ze specjalistą może być dłuższy niż zwykle. Przepraszamy za to, że nie udało Ci się z nami porozmawiać
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość