Odpowiedz
Highlighted

Wpłatomat połknął pieniądze

Dzień dobry,

wczoraj ok. godziny 19 chciałam wpłacić 80 zł (banknoty 50,20,10) na konto przy użyciu kodu blik we wpłatomacie znajdującym się w oddziale przy ulicy Skarżyńskiego 11 w Bydgoszczy. Wpłatomat po włożeniu pieniedzy zamknął skrytkę i wyświetlił komunikat nieprawidłowe banknoty, jednak nie dało się ich wyjąć i poprawić bo 50 zł było już zakleszczone w szczypce a 20 i 10 zostalo zgniecione, kiedy po nie siegnelam skrytka sie zatrzasnela i wyswietlil sie komunikat awaria bankomatu. Pieniadze nie pojawily sie na koncie, po prostu zatrzasnęły się w maszynie. Dzwoniłam pięciokrotnie na infolinię, każde połączenie po 20 minut jednak nikt nawet nie podniósł słuchawki. Kompletnie nie wiem co mam teraz robić.....

Odpowiedz
0 Lajków
bogyow
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
31-03-2020
Wiadomość 1 z 2 (314 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wpłatomat połknął pieniądze

Dzień dobry,
proszę, napisz do nas na czacie lub w wiadomości - w Moim ING. Przyjmiemy Twoje zgłoszenie. 
Obecnie z naszą infolinią kontaktuje się wielu klientów. Czas oczekiwania na połączenie ze specjalistą może być dłuższy niż zwykle. Przepraszamy za to, że nie udało Ci się z nami porozmawiać Emotikon: Smutny


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Moderator
Moderator icon
181
39
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (308 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pomóż aktywować kod

dziękuje za odpowiadanie.
Właściwie zadzwoniłem na infolinię i poprosili mnie o prośbę o nowy kod. Te same dane zostały wprowadzone, gdy chciałem aktywować pracę kodu, aby poprosić o nowy kod. Nie wiem

...

28-05-2020
Re: Pomóż aktywować kod

Dostęp może być zablokowany przez wpisywanie błędnych danych. Wtedy będzie potrzebny nowy kod. 

Poprawność podawanych danych możesz sprawdzić na infolinii. Zadzwoń proszę na numer 32 357 00 69. Infol

...

28-05-2020
Re: Re.: Odmowa wypłaty drugiej transzy, mimo prac zgodnie z harmonogramem

@Bartkujawa Abyśmy mogli sprawdzić szczegóły zapraszamy do kontaktu ze specjalistą hipotecznym, u którego był złożony wniosek o uruchomienie transzy lub z naszą infolinią pod numerem telefonu: 32 357

...

27-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy