31-03-2020 12:10
Dzień dobry,
wczoraj ok. godziny 19 chciałam wpłacić 80 zł (banknoty 50,20,10) na konto przy użyciu kodu blik we wpłatomacie znajdującym się w oddziale przy ulicy Skarżyńskiego 11 w Bydgoszczy. Wpłatomat po włożeniu pieniedzy zamknął skrytkę i wyświetlił komunikat nieprawidłowe banknoty, jednak nie dało się ich wyjąć i poprawić bo 50 zł było już zakleszczone w szczypce a 20 i 10 zostalo zgniecione, kiedy po nie siegnelam skrytka sie zatrzasnela i wyswietlil sie komunikat awaria bankomatu. Pieniadze nie pojawily sie na koncie, po prostu zatrzasnęły się w maszynie. Dzwoniłam pięciokrotnie na infolinię, każde połączenie po 20 minut jednak nikt nawet nie podniósł słuchawki. Kompletnie nie wiem co mam teraz robić.....
31-03-2020 12:29
Dzień dobry,
proszę, napisz do nas na czacie lub w wiadomości - w Moim ING. Przyjmiemy Twoje zgłoszenie.
Obecnie z naszą infolinią kontaktuje się wielu klientów. Czas oczekiwania na połączenie ze specjalistą może być dłuższy niż zwykle. Przepraszamy za to, że nie udało Ci się z nami porozmawiać
... 17-10-2024
@maszaikasza:Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko natywnego, wbudowanego w system operacyjny, uznawanego za zaufany i z którym jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Między in
... 17-10-2024
@MateuszF:Odpowiedziałem na posty w tej samej sprawie tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/dyspozycja-na-wypadek-%C5%9Bmierci-bez-wizyty-w-oddziale/m-p/44417/highlight/false#M2182
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |