31-03-2020 12:10
Dzień dobry,
wczoraj ok. godziny 19 chciałam wpłacić 80 zł (banknoty 50,20,10) na konto przy użyciu kodu blik we wpłatomacie znajdującym się w oddziale przy ulicy Skarżyńskiego 11 w Bydgoszczy. Wpłatomat po włożeniu pieniedzy zamknął skrytkę i wyświetlił komunikat nieprawidłowe banknoty, jednak nie dało się ich wyjąć i poprawić bo 50 zł było już zakleszczone w szczypce a 20 i 10 zostalo zgniecione, kiedy po nie siegnelam skrytka sie zatrzasnela i wyswietlil sie komunikat awaria bankomatu. Pieniadze nie pojawily sie na koncie, po prostu zatrzasnęły się w maszynie. Dzwoniłam pięciokrotnie na infolinię, każde połączenie po 20 minut jednak nikt nawet nie podniósł słuchawki. Kompletnie nie wiem co mam teraz robić.....
31-03-2020 12:29
Dzień dobry,
proszę, napisz do nas na czacie lub w wiadomości - w Moim ING. Przyjmiemy Twoje zgłoszenie.
Obecnie z naszą infolinią kontaktuje się wielu klientów. Czas oczekiwania na połączenie ze specjalistą może być dłuższy niż zwykle. Przepraszamy za to, że nie udało Ci się z nami porozmawiać ![]()
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |