Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat pobrał pieniądze nie wydał potwierdzenia, kasy na koncie brak.

Witam,
Dnia 26 stycznia czyli wczoraj koło godziny 23:50 w placówce w Płocku (Bielska 51, 09-400 Płock) wpłacałem we wpłatomacie osiem tysięcy złotych. Bankomat pie iądze przyjął po chwili zwrócił 200 złotych których nie mógł rozpoznać. Włożyłem je z powrotem. Po chwili bankomat oddał 200 zł a jak chciałem dołożyć kolejne 200 złotych to oddał mi kartę beż żadnego potwierdzenia wpłaty. Po sprawdzeniu stanu konta okazało się że nie ma wpłaty na konto w wysokości 7800 złotych. Okradli mnie z moich pieniędzy i żądam od banku natychmiastowego zwrotu na moje konto. Jestem klientem od lat jechałem do wplatomatu Po nocy prawie 30 kilometrów i po prostu okradli mnie z pieniędzy. Nie interesuje mnie miesiąc czekania na rozpatrzenie reklamacji. Oczekuję zwrotu jutro do godziny 12:00. Będę was od rana nękał telefonami i jeśli do godziny 12:00 nie będzie pieniędzy na koncie zgłaszam sprawę kradzieży na policję. Mam swoje pilne zobowiązania które muszę spłacić. Jeżeli przez was tego nie zrobię skieruję pozew do sądu. Sprawdźcie monitoring i rejest wpłat we wpłatomacie czy co tam chcecie. Nie mam żadnej pomocy bo oczywiście oprócz bezużytecznego wirtualnego asystenta nikt nie pracuje o tej porze a infolinia niby 24/7. Skoro oszczędzacie na ludziach to macie pieniądze by zadośćuczynić swoje oszukaństwo.

Widzę na forum że takie sytuacje są częste i klientów traktuje się jak intruzów.
Odpowiedz
0 Lajków
Kwiatoss
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
27-01-2024
Wiadomość 1 z 2 (2 833 wyświetleń)

Re: Wpłatomat pobrał pieniądze nie wydał potwierdzenia, kasy na koncie brak.

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Proszę zgłoś nam reklamację, możesz to zrobić na naszej infolinii - 32 357 00 69. W niedzielę również nasi doradcy są dostępni.  Jak będziesz posiadać już numer zgłoszenia, proszę napisz go tutaj, postaramy się pomóc w przyspieszeniu rozpatrzenia. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
439
82
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 710 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy