29-01-2024 13:22
Dzień dobry.
W sobotę 27.01.2024 w bankomacie w Jastrzębiu Zdroju ul. Warszawska 2 próbowałem wpłacić pieniądze za pomocą blika na prywatne konto, okazało się że po pobraniu banknotów w niemałej ilości bo 6500zł. wyskoczył komunikat że coś jest nie tak z niektórymi banknotami, a po kilku sekundach komunikat "błąd przetwarzania transakcji"i numer tel. pod który mam zadzwonić.
Z ogromnym zdziwieniem zauważyłem ,że bankomat pieniędzy nie oddał a na koncie nie zostały one zaksiegowane.
Złożyłem reklamację telefonicznie i tu kolejne zdziwienie , że bank ma na odpowiedż czas do 16.02.2024. czyli prawie trzy tygodnie.Moje pytanie jest takie : czy to faktycznie musi tyle trwac i czy miał ktoś podobny problem?.
30-01-2024 14:01
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja
Proszę, podaj numer zgłoszenia. Przekażę informację do odpowiedniego zespołu.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |