29-01-2024 13:22
Dzień dobry.
W sobotę 27.01.2024 w bankomacie w Jastrzębiu Zdroju ul. Warszawska 2 próbowałem wpłacić pieniądze za pomocą blika na prywatne konto, okazało się że po pobraniu banknotów w niemałej ilości bo 6500zł. wyskoczył komunikat że coś jest nie tak z niektórymi banknotami, a po kilku sekundach komunikat "błąd przetwarzania transakcji"i numer tel. pod który mam zadzwonić.
Z ogromnym zdziwieniem zauważyłem ,że bankomat pieniędzy nie oddał a na koncie nie zostały one zaksiegowane.
Złożyłem reklamację telefonicznie i tu kolejne zdziwienie , że bank ma na odpowiedż czas do 16.02.2024. czyli prawie trzy tygodnie.Moje pytanie jest takie : czy to faktycznie musi tyle trwac i czy miał ktoś podobny problem?.
30-01-2024 14:01
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Proszę, podaj numer zgłoszenia. Przekażę informację do odpowiedniego zespołu.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |