29-01-2024 13:22
Dzień dobry.
W sobotę 27.01.2024 w bankomacie w Jastrzębiu Zdroju ul. Warszawska 2 próbowałem wpłacić pieniądze za pomocą blika na prywatne konto, okazało się że po pobraniu banknotów w niemałej ilości bo 6500zł. wyskoczył komunikat że coś jest nie tak z niektórymi banknotami, a po kilku sekundach komunikat "błąd przetwarzania transakcji"i numer tel. pod który mam zadzwonić.
Z ogromnym zdziwieniem zauważyłem ,że bankomat pieniędzy nie oddał a na koncie nie zostały one zaksiegowane.
Złożyłem reklamację telefonicznie i tu kolejne zdziwienie , że bank ma na odpowiedż czas do 16.02.2024. czyli prawie trzy tygodnie.Moje pytanie jest takie : czy to faktycznie musi tyle trwac i czy miał ktoś podobny problem?.
30-01-2024 14:01
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Proszę, podaj numer zgłoszenia. Przekażę informację do odpowiedniego zespołu.
Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti
... 02-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |