Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat pobrał pieniądze nie wydał potwierdzenia, kasy na koncie brak.

Witam,
Dnia 26 stycznia czyli wczoraj koło godziny 23:50 w placówce w Płocku (Bielska 51, 09-400 Płock) wpłacałem we wpłatomacie osiem tysięcy złotych. Bankomat pie iądze przyjął po chwili zwrócił 200 złotych których nie mógł rozpoznać. Włożyłem je z powrotem. Po chwili bankomat oddał 200 zł a jak chciałem dołożyć kolejne 200 złotych to oddał mi kartę beż żadnego potwierdzenia wpłaty. Po sprawdzeniu stanu konta okazało się że nie ma wpłaty na konto w wysokości 7800 złotych. Okradli mnie z moich pieniędzy i żądam od banku natychmiastowego zwrotu na moje konto. Jestem klientem od lat jechałem do wplatomatu Po nocy prawie 30 kilometrów i po prostu okradli mnie z pieniędzy. Nie interesuje mnie miesiąc czekania na rozpatrzenie reklamacji. Oczekuję zwrotu jutro do godziny 12:00. Będę was od rana nękał telefonami i jeśli do godziny 12:00 nie będzie pieniędzy na koncie zgłaszam sprawę kradzieży na policję. Mam swoje pilne zobowiązania które muszę spłacić. Jeżeli przez was tego nie zrobię skieruję pozew do sądu. Sprawdźcie monitoring i rejest wpłat we wpłatomacie czy co tam chcecie. Nie mam żadnej pomocy bo oczywiście oprócz bezużytecznego wirtualnego asystenta nikt nie pracuje o tej porze a infolinia niby 24/7. Skoro oszczędzacie na ludziach to macie pieniądze by zadośćuczynić swoje oszukaństwo.

Widzę na forum że takie sytuacje są częste i klientów traktuje się jak intruzów.
Odpowiedz
0 Lajków
Kwiatoss
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
27-01-2024
Wiadomość 1 z 2 (5 259 wyświetleń)

Re: Wpłatomat pobrał pieniądze nie wydał potwierdzenia, kasy na koncie brak.

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Proszę zgłoś nam reklamację, możesz to zrobić na naszej infolinii - 32 357 00 69. W niedzielę również nasi doradcy są dostępni.  Jak będziesz posiadać już numer zgłoszenia, proszę napisz go tutaj, postaramy się pomóc w przyspieszeniu rozpatrzenia. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
497
88
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (5 136 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy