Odpowiedz

Brak wpłaty z wplatomatu

Witam. Wczoraj wpłaciłam pieniądze we wplatomacie w Jastrzębiu Zdroju. Po przeliczeniu pojawił się komunikat o błędnych banknotach ( zniszczone lub w innej walucie ) - wpłacałam w samych 100 -złotówkach. Wpłatomat wydał kartę , niestety gotówki już nie. Nie ma jej także na koncie . Nr sprawy 115302/022024, będę wdzięczna za sprawdzenie , gdyż środki niezbędne są do zrealizowania bieżących zobowiązań, a czas na odpowiedź bank ma teoretycznie do 13 marca
Odpowiedz
0 Lajków
Migi81
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
22-02-2024
Wiadomość 1 z 2 (2 232 wyświetleń)

Re: Brak wpłaty z wplatomatu

Przykro nam w związku z tą sytuacją. Sprawy tego typu załatwiamy priorytetowo. Przekażemy numer zgłoszenia do analityków celem. Przepraszamy za niedogodności. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Były moderator
Były moderator icon
132
21
03-03-2023
Wiadomość 2 z 2 (2 226 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy