Witam. Wczoraj wpłaciłam pieniądze we wplatomacie w Jastrzębiu Zdroju. Po przeliczeniu pojawił się komunikat o błędnych banknotach ( zniszczone lub w innej walucie ) - wpłacałam w samych 100 -złotówkach. Wpłatomat wydał kartę , niestety gotówki już nie. Nie ma jej także na koncie . Nr sprawy 115302/022024, będę wdzięczna za sprawdzenie , gdyż środki niezbędne są do zrealizowania bieżących zobowiązań, a czas na odpowiedź bank ma teoretycznie do 13 marca
Przykro nam w związku z tą sytuacją. Sprawy tego typu załatwiamy priorytetowo. Przekażemy numer zgłoszenia do analityków celem. Przepraszamy za niedogodności.
** Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Dzisiaj spotkała mnie niemiła niespodzianka. Chcialam wypłacić gotówkę z bankomatu w Galerii Polnocnej, a tam informacja, że placówka zamknięta. Sprawdzam mapę, gdzie znajdę najbliższy oddział / banko...
Wczoraj przez moment pojawił się stary wygląd aplikacji… myślałem że w końcu doczekalismy się dobrej zmiany i powrotu do większej przejrzystości, mniejszej ilości reklam i generalnie mniejszej ilości ...