Odpowiedz

Brak wpłaty z wplatomatu

Witam. Wczoraj wpłaciłam pieniądze we wplatomacie w Jastrzębiu Zdroju. Po przeliczeniu pojawił się komunikat o błędnych banknotach ( zniszczone lub w innej walucie ) - wpłacałam w samych 100 -złotówkach. Wpłatomat wydał kartę , niestety gotówki już nie. Nie ma jej także na koncie . Nr sprawy 115302/022024, będę wdzięczna za sprawdzenie , gdyż środki niezbędne są do zrealizowania bieżących zobowiązań, a czas na odpowiedź bank ma teoretycznie do 13 marca
Odpowiedz
0 Lajków
Migi81
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
22-02-2024
Wiadomość 1 z 2 (1 770 wyświetleń)

Re: Brak wpłaty z wplatomatu

Przykro nam w związku z tą sytuacją. Sprawy tego typu załatwiamy priorytetowo. Przekażemy numer zgłoszenia do analityków celem. Przepraszamy za niedogodności. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
129
20
03-03-2023
Wiadomość 2 z 2 (1 764 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy