Odpowiedz

Brak wpłaty z wplatomatu

Witam. Wczoraj wpłaciłam pieniądze we wplatomacie w Jastrzębiu Zdroju. Po przeliczeniu pojawił się komunikat o błędnych banknotach ( zniszczone lub w innej walucie ) - wpłacałam w samych 100 -złotówkach. Wpłatomat wydał kartę , niestety gotówki już nie. Nie ma jej także na koncie . Nr sprawy 115302/022024, będę wdzięczna za sprawdzenie , gdyż środki niezbędne są do zrealizowania bieżących zobowiązań, a czas na odpowiedź bank ma teoretycznie do 13 marca
Odpowiedz
0 Lajków
Migi81
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
22-02-2024
Wiadomość 1 z 2 (1 758 wyświetleń)

Re: Brak wpłaty z wplatomatu

Przykro nam w związku z tą sytuacją. Sprawy tego typu załatwiamy priorytetowo. Przekażemy numer zgłoszenia do analityków celem. Przepraszamy za niedogodności. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
128
20
03-03-2023
Wiadomość 2 z 2 (1 752 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy