Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy
07-01-2022 15:52
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W dniu 26.12.2021 w oddziale Ing w Tychach przy Al. Niepodległości podczas wpłacania gotówki przez męża do Państwa wpłatomatu pojawił się komunikat o awarii modułu wpłat po czym bankomat wydał tylko dwa banknoty z czego jeden był potargany. Pozostała kwota nie została zwrócona oraz nie została zaksięgowana na koncie. Sprawa została natychmiast zgłoszona poprzez infolinię i nadano numer reklamacji 025114/122021. W dniu 27.12.21 mąż złożył w oddziale ing uzupełnienie reklamacji dotyczące uszkodzonego banknotu. Do tej pory nie otrzymaliśmy informacji zwrotnej. Proszę o podanie statusu. Nie ukrywam, że sprawa jest dość pilna ponieważ została zamrożona spora kwota.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-01-2022 15:59
Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mam możliwości sprawdzenia statusu tej reklamacji. Przesłałam jednak numer zgłoszenia do działu, który zajmuje się tymi sprawami. Postaramy się w pierwszej kolejności się nią zająć i przyspieszyć jej rozpatrzenie.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wiadomość 2 z 3
(3 656 wyświetleń)
09-01-2022 16:13
Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę, aby Twój mąż sprawdził, czy dostał odpowiedź na swoje zgłoszenie.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość