Odpowiedz

Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy

W dniu 26.12.2021 w oddziale Ing w Tychach przy Al. Niepodległości podczas wpłacania gotówki przez męża do Państwa wpłatomatu pojawił się komunikat o awarii modułu wpłat po czym bankomat wydał tylko dwa banknoty z czego jeden był potargany. Pozostała kwota nie została zwrócona oraz nie została zaksięgowana na koncie. Sprawa została natychmiast zgłoszona poprzez infolinię i nadano numer reklamacji 025114/122021. W dniu 27.12.21 mąż złożył w oddziale ing uzupełnienie reklamacji dotyczące uszkodzonego banknotu. Do tej pory nie otrzymaliśmy informacji zwrotnej. Proszę o podanie statusu. Nie ukrywam, że sprawa jest dość pilna ponieważ została zamrożona spora kwota.
Odpowiedz
0 Lajków
annanow24
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-01-2022
Wiadomość 1 z 3 (4 325 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy

Nie mam możliwości sprawdzenia statusu tej reklamacji. Przesłałam jednak numer zgłoszenia do działu, który zajmuje się tymi sprawami. Postaramy się w pierwszej kolejności się nią zająć i przyspieszyć jej rozpatrzenie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (4 324 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy

Proszę, aby Twój mąż sprawdził, czy dostał odpowiedź na swoje zgłoszenie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
178
25
02-09-2021
Wiadomość 3 z 3 (4 247 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy