Odpowiedz

Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy

W dniu 26.12.2021 w oddziale Ing w Tychach przy Al. Niepodległości podczas wpłacania gotówki przez męża do Państwa wpłatomatu pojawił się komunikat o awarii modułu wpłat po czym bankomat wydał tylko dwa banknoty z czego jeden był potargany. Pozostała kwota nie została zwrócona oraz nie została zaksięgowana na koncie. Sprawa została natychmiast zgłoszona poprzez infolinię i nadano numer reklamacji 025114/122021. W dniu 27.12.21 mąż złożył w oddziale ing uzupełnienie reklamacji dotyczące uszkodzonego banknotu. Do tej pory nie otrzymaliśmy informacji zwrotnej. Proszę o podanie statusu. Nie ukrywam, że sprawa jest dość pilna ponieważ została zamrożona spora kwota.
Odpowiedz
0 Lajków
annanow24
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-01-2022
Wiadomość 1 z 3 (2 890 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy

Nie mam możliwości sprawdzenia statusu tej reklamacji. Przesłałam jednak numer zgłoszenia do działu, który zajmuje się tymi sprawami. Postaramy się w pierwszej kolejności się nią zająć i przyspieszyć jej rozpatrzenie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (2 889 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy

Proszę, aby Twój mąż sprawdził, czy dostał odpowiedź na swoje zgłoszenie.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
137
20
02-09-2021
Wiadomość 3 z 3 (2 812 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy