Odpowiedz

Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy

W dniu 26.12.2021 w oddziale Ing w Tychach przy Al. Niepodległości podczas wpłacania gotówki przez męża do Państwa wpłatomatu pojawił się komunikat o awarii modułu wpłat po czym bankomat wydał tylko dwa banknoty z czego jeden był potargany. Pozostała kwota nie została zwrócona oraz nie została zaksięgowana na koncie. Sprawa została natychmiast zgłoszona poprzez infolinię i nadano numer reklamacji 025114/122021. W dniu 27.12.21 mąż złożył w oddziale ing uzupełnienie reklamacji dotyczące uszkodzonego banknotu. Do tej pory nie otrzymaliśmy informacji zwrotnej. Proszę o podanie statusu. Nie ukrywam, że sprawa jest dość pilna ponieważ została zamrożona spora kwota.
Odpowiedz
0 Lajków
annanow24
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-01-2022
Wiadomość 1 z 3 (3 676 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy

Nie mam możliwości sprawdzenia statusu tej reklamacji. Przesłałam jednak numer zgłoszenia do działu, który zajmuje się tymi sprawami. Postaramy się w pierwszej kolejności się nią zająć i przyspieszyć jej rozpatrzenie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (3 675 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy

Proszę, aby Twój mąż sprawdził, czy dostał odpowiedź na swoje zgłoszenie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
159
23
02-09-2021
Wiadomość 3 z 3 (3 598 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Po naszych pracach serwisowych w ostatnim czasie, u niektórych klientów może pojawić się błąd, skutkujący wymuszeniem ponownej aktywacji aplikacji. Przepraszamy za utrudnienia z tym związane.

05-04-2025
Re: Nie udało sie pobrać danych imoje

Witam,

odświeżam temat ponieważ mimo wyczyszczenia plików cookie i zmiany przeglądarek komunikat nadal się pojawia.

W momencie kiedy zostaje przekierowany z esklepu w celu zapłaty pojawia się okno z log

...

04-04-2025
dyspozycja na wypadek śmierci a kredyt w banku ING

Jeśli ktoś wydaje dyspozycję wypłaty na wypadek śmierci z konta osobistego, a ma przy okazji kredyt w ING, który spłaca z tego konta, to czy dyspozycja zostanie zrealizowana, czy bank przejmie środki

...

04-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy