Odpowiedz

awaria modułu wpłat - Reklamacja wpłatomat

Witam, 

W dniu dzisiejszym dokonałem wpłaty w oddziale Ing w Cieszynie na kwotę 9 000zł.

Podczas pierwszej próby wpłaty ze względy na znaczną kwotę, postanowiłem podzielić banknoty na 3 części. Zadeklarowałem wpłatę na kwotę 9 000zł niestety tylko 1 raz był dostępny przycisk "dołóż" (banknoty), w związku z czym anulowałem transakcję a gotówka została zwrócona. Przy drugiej próbie (następującej bezpośrednio po 1) postanowiłem włożyć całą gotówkę (banknoty o nominale 100 i 200zł), niestety po włożeniu gotówki do urządzenia nastąpiła awaria modułu wpłat, środki nie zostały zwrócone ani zaksięgowane. Świadkiem zdarzenia była pracownica Państwa banku, która była obecna ze względu na trudności przy pierwszej próbie wpłaty. Zostałem poinformowany o konieczności zgłoszenia reklamacji oraz został podany mi odpowiedni numer telefonu. Zgłoszenie zostało szybko i sprawnie przyjęte. Niestety podany termin odpowiedzi 10.02.2022 jest zbyt odległy, uprzejmie proszę o przyśpieszenie reklamacji, ww. kwota jest mi potrzebna do wywiązania się ze zobowiązań do dnia 31.01.2022r.

Zarówno obsługa w banku jak i na infolinii była bardzo fachowa i miła.

Dodatkowo pozwolę sobie zwrócić uwagę na ubogą formę potwierdzenia zgłoszenia w bankowości internetowej.

Otrzymałem taką wiadomość:

"Dzień dobry,

przyjęliśmy Twoje zgłoszenie, nadaliśmy mu numer 018281/012022. Naszą odpowiedź przekażemy najpóźniej do 2022-02-10.

Z pozdrowieniami
Zespół ING Banku Śląskiego"

Brak możliwości wygenerowania pdf, brak informacji dotyczącym czego dotyczy zgłoszenie, jego miejsca, szczegółów (opis, kwota, przyjmujący zgłoszenie, informacje o monitoringu etc..). Jeśli jest możliwość uprzejmie proszę o wysłanie bardziej rozbudowanego potwierdzenia reklamacji.

Z poważaniem

Odpowiedz
0 Lajków
Stefo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
20-01-2022
Wiadomość 1 z 5 (4 031 wyświetleń)

Re: awaria modułu wpłat - Reklamacja wpłatomat

Przykro mi, że urządzenie zadziałało nieprawidłowo.

Dziękujemy że zgłosiłeś w tym temacie reklamację i przekazałeś nam numer zgłoszenia.

W Twoim imieniu pozwoliłem sobie na przekazanie zgłoszenia do przyśpieszenia jego rozpatrzenia.

Mam nadzieję, że sprawa zostanie załatwiona w możliwie najszybszym terminie.

 

Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przekazywana jest za pomocą bankowości Moje ING. Nie mamy możliwości przysłania Ci rozbudowanej formy potwierdzenia jego przyjęcia, gdyż tematy reklamacji są różne i w każdej sytuacji musiałby być zmieniane i edytowane. Oczywiście, zawsze masz prawo złożyć dodatkowe zgłoszenie, na podstawie którego wyjaśniamy sprawy naszych klientów.

 

-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 5 (4 022 wyświetleń)

Re: awaria modułu wpłat - Reklamacja wpłatomat

Dziękuję, 

Mam nadzieję, że to przyśpieszy sprawę. Będę was informował jak się sprawy mają.

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Stefo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
20-01-2022
Wiadomość 3 z 5 (4 014 wyświetleń)

Re: awaria modułu wpłat - Reklamacja wpłatomat

Wybaczcie że dopiero teraz piszę.
Następnego dnia po zgłoszeniu przeliczono wpłatomat i odzyskałem środki finansowe. Dziękuję bardzo za ekspresowe tempo.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia
Odpowiedz
0 Lajków
Stefo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
20-01-2022
Wiadomość 4 z 5 (3 840 wyświetleń)

Re: awaria modułu wpłat - Reklamacja wpłatomat

Cieszę się, że tak szybko spawa się zakończyła. Miłego dnia



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (3 810 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy