20-01-2022 18:45
Witam,
W dniu dzisiejszym dokonałem wpłaty w oddziale Ing w Cieszynie na kwotę 9 000zł.
Podczas pierwszej próby wpłaty ze względy na znaczną kwotę, postanowiłem podzielić banknoty na 3 części. Zadeklarowałem wpłatę na kwotę 9 000zł niestety tylko 1 raz był dostępny przycisk "dołóż" (banknoty), w związku z czym anulowałem transakcję a gotówka została zwrócona. Przy drugiej próbie (następującej bezpośrednio po 1) postanowiłem włożyć całą gotówkę (banknoty o nominale 100 i 200zł), niestety po włożeniu gotówki do urządzenia nastąpiła awaria modułu wpłat, środki nie zostały zwrócone ani zaksięgowane. Świadkiem zdarzenia była pracownica Państwa banku, która była obecna ze względu na trudności przy pierwszej próbie wpłaty. Zostałem poinformowany o konieczności zgłoszenia reklamacji oraz został podany mi odpowiedni numer telefonu. Zgłoszenie zostało szybko i sprawnie przyjęte. Niestety podany termin odpowiedzi 10.02.2022 jest zbyt odległy, uprzejmie proszę o przyśpieszenie reklamacji, ww. kwota jest mi potrzebna do wywiązania się ze zobowiązań do dnia 31.01.2022r.
Zarówno obsługa w banku jak i na infolinii była bardzo fachowa i miła.
Dodatkowo pozwolę sobie zwrócić uwagę na ubogą formę potwierdzenia zgłoszenia w bankowości internetowej.
Otrzymałem taką wiadomość:
"Dzień dobry,
przyjęliśmy Twoje zgłoszenie, nadaliśmy mu numer 018281/012022. Naszą odpowiedź przekażemy najpóźniej do 2022-02-10.
Z pozdrowieniami
Zespół ING Banku Śląskiego"
Brak możliwości wygenerowania pdf, brak informacji dotyczącym czego dotyczy zgłoszenie, jego miejsca, szczegółów (opis, kwota, przyjmujący zgłoszenie, informacje o monitoringu etc..). Jeśli jest możliwość uprzejmie proszę o wysłanie bardziej rozbudowanego potwierdzenia reklamacji.
Z poważaniem
20-01-2022 19:02
Przykro mi, że urządzenie zadziałało nieprawidłowo.
Dziękujemy że zgłosiłeś w tym temacie reklamację i przekazałeś nam numer zgłoszenia.
W Twoim imieniu pozwoliłem sobie na przekazanie zgłoszenia do przyśpieszenia jego rozpatrzenia.
Mam nadzieję, że sprawa zostanie załatwiona w możliwie najszybszym terminie.
Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przekazywana jest za pomocą bankowości Moje ING. Nie mamy możliwości przysłania Ci rozbudowanej formy potwierdzenia jego przyjęcia, gdyż tematy reklamacji są różne i w każdej sytuacji musiałby być zmieniane i edytowane. Oczywiście, zawsze masz prawo złożyć dodatkowe zgłoszenie, na podstawie którego wyjaśniamy sprawy naszych klientów.
-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
20-01-2022 19:50
Dziękuję,
Mam nadzieję, że to przyśpieszy sprawę. Będę was informował jak się sprawy mają.
Pozdrawiam
29-01-2022 10:03
30-01-2022 08:36
Cieszę się, że tak szybko spawa się zakończyła. Miłego dnia
Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?
27-12-2024Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.
27-12-2024W Moim ING wciąż nie mamy możliwości zrobienia paczki przelewów Split Payment. JDG może przejść do ING Business w wyjątkowych przypadkach, po uzyskaniu zgody banku i resegmentacji. Oferta konta i usłu
... 27-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |