Odpowiedz

Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy

W dniu 26.12.2021 w oddziale Ing w Tychach przy Al. Niepodległości podczas wpłacania gotówki przez męża do Państwa wpłatomatu pojawił się komunikat o awarii modułu wpłat po czym bankomat wydał tylko dwa banknoty z czego jeden był potargany. Pozostała kwota nie została zwrócona oraz nie została zaksięgowana na koncie. Sprawa została natychmiast zgłoszona poprzez infolinię i nadano numer reklamacji 025114/122021. W dniu 27.12.21 mąż złożył w oddziale ing uzupełnienie reklamacji dotyczące uszkodzonego banknotu. Do tej pory nie otrzymaliśmy informacji zwrotnej. Proszę o podanie statusu. Nie ukrywam, że sprawa jest dość pilna ponieważ została zamrożona spora kwota.
Odpowiedz
0 Lajków
annanow24
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-01-2022
Wiadomość 1 z 3 (4 358 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy

Nie mam możliwości sprawdzenia statusu tej reklamacji. Przesłałam jednak numer zgłoszenia do działu, który zajmuje się tymi sprawami. Postaramy się w pierwszej kolejności się nią zająć i przyspieszyć jej rozpatrzenie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (4 357 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy

Proszę, aby Twój mąż sprawdził, czy dostał odpowiedź na swoje zgłoszenie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
178
25
02-09-2021
Wiadomość 3 z 3 (4 280 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy