07-01-2022 15:52
07-01-2022 15:59
Nie mam możliwości sprawdzenia statusu tej reklamacji. Przesłałam jednak numer zgłoszenia do działu, który zajmuje się tymi sprawami. Postaramy się w pierwszej kolejności się nią zająć i przyspieszyć jej rozpatrzenie.
09-01-2022 16:13
Proszę, aby Twój mąż sprawdził, czy dostał odpowiedź na swoje zgłoszenie.
Gdy wprowadzimy tryb ciemny, to na pewno będziemy o tym informować. W tej chwili nie jesteśmy w stanie podać żadnego terminu.
23-04-2025U nas podpisanie umowy trwało ponad 2 h.
Oprócz ponownego omówienia umowy dochodzi jeszcze kwestia ubezpieczeń,
podpisywania dokumentów, sprawdzenia czy spełniono wszystkie dodatkowe warunki umowy.
Późni
... 23-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |