Odpowiedz

wpłatomat nie zaksięgował całej wpłaty

Dzień dobry,
W dniu 8.11.2019 (piątek) ok.godz.12:50 wpłacając gotówkę do wpłatomatu w Bieruniu przy ulicy Rynek 6 w kwocie 11.800zł, po włożeniu pieniedzy do szuflady na ekranie monitora wyświetlił się komunikat "AWARIA MODUŁU"wyszła karta a pieniądze nie zostały zaksięgowane na koncie.Składałam kilkakrotnie reklamacje, ale bank uznał tylko kwotę 9700zł a gdzie pozostałe 2100 zł?Bardzo proszę o wyjaśnienie sprawy w możliwie jak najszybszym czasie oraz pozytywne rozpatrzenie reklamacji.Pozdrawiam serdecznie Agnieszka 

Odpowiedz
0 Lajków
Aga821
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-02-2020
Wiadomość 1 z 5 (5 106 wyświetleń)

Re.: wpłatomat nie zaksięgował całej wpłaty

Agnieszko z tą sprawą powinnaś pisać bezpośrednio do Ing maila bo u i tak cie przekierują do kontaktu e-mail aco do tego typu awarii to gdy zgłosisz ze zaistniała taka sytuacja to przyjeżdża konwój i zabiera pieniądze które są liczone i gdy wykażą ze jest nadstaw w podanej kwocie to ów kwotę księgują na koncie, mogło wydarzyć się różnie ja raz miałem tak ze podszedłem do bankomatu włożyłem kartę i nie zdążyłem wpisać pin a szuflada wydała mi pieniądze z komunikatem proszę odebrać nierozpoznane pieniądze zgłosiłem to odrazu pracownikom oddziału i zostało to przekazane do oddziału a na moją proste otrzymałem pisemne potwierdzenie z oddziału ze taka sytuacja miała miejsce i podana kwota była ponad 1000 zł możliwe ze też wpłatomat wydał cześć kwoty komuś potem , może to być też błąd ludzki teorii pracownicy konwoju i liczenia banknotów nie powinni się mylić lecz to tylko ludzie i równie bywa, ale wracając do sedna proponowałbym kontakt e-mail z Ing lub kontakt z całodobową infolinią 801 222 222 ( koszt połączenia jak z normalnym ) i oni przełącza cię do odpowiedniego działu.

Życzę pozytywnego rozpatrzenie sprawy 😉

Jeśli moja odpowiedz jest pomocna proszę o like będę wdzięczny.

Pozdrawiam: K_S
Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 2 z 5 (5 087 wyświetleń)

Re: wpłatomat nie zaksięgował całej wpłaty

Aga821 Dokładnie. Tutaj za dużo zrobić nie możemy Emotikon: Smutny 


Rozumiem, że już składałaś u nas kilka zgłoszeń i otrzymałaś negatywną decyzję reklamacyjną. 
Jeśli nie zgodzisz się z naszą decyzją, to możesz:

- złożyć odwołanie lub np. zwrócić się do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich,

- złożyć wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego,

- złożyć wniosek do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a bankiem (od 1 stycznia 2016 r.),
- wystąpić z powództwem do sądu powszechnego.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 3 z 5 (5 084 wyświetleń)

Re.: wpłatomat nie zaksięgował całej wpłaty

Dzień dobry,
Czy odzyskała w końcu Pani całą kwotę? Ponieważ ja dzisiaj miałam taką samą sytuację, że wpłatomat podczas awarii pobrał mi pieniądze i nie zaksięgował wpłaty, także zgłosiłam reklamacje. Nie ukrywając obawiam się o swoje pieniądze.
Odpowiedz
0 Lajków
Nicole098
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-01-2022
Wiadomość 4 z 5 (3 172 wyświetleń)

Re.: wpłatomat nie zaksięgował całej wpłaty

Cześć 

 

Miałem kiedyś taką sytuację ze wpłatomat " połknął " pieniądze i nie zaksięgował oraz ze przy wypłacie bankomat nie wydał pieniędzy w obu sytuacjach bankomat/wpłatomat uległ błędowi i w obu nie wydał karty ale i w obu szybko otrzymałem pieniądze bo po 2-3 dniach od zgłoszenia sytuacji na infolinia banku, zadzwoń na infolinię zgłoś i pieniądze wrócą na konto ważne by podać jak najbardziej szczegółów opis sytuacji bo wtedy bank ma więcej możliwości weryfikacji np. gdy urządzenie wyda pieniądze komuś po " odmuleniu " to i tak otrzymasz zwrot utraconych środków.

 

 

Pozdrawiam: K_S

Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 5 z 5 (3 098 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Czyli tak samo potwierdzacie to co pisałem wcześniej, nic tylko piszecie o algorytmie który z bezpieczeństwem nie ma nic wspólnego. Jesteście jedynym bankiem w PL który umożliwia wysłanie przelewu bez

...

28-03-2024
Wakacje kredytowe 2024, dochód

Dzień dobry, czy 13stka wliczana jest do dochodu przy obliczaniu RdD? Czy skoro bank nie wizął jej pod uwagę przy liczeniu zdolności kredytowej, teraz też należy ją pominąć ?

27-03-2024
czas oczekiwania na decyzje

co to znaczy 21 od dnia zlozenia kompletu dokumentow czyli czego w przypadku osoby na umowie o prace? pytam sie o ostateczna decyzje etap 6?

27-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy