Odpowiedz

wpłatomat nie zaksięgował całej wpłaty

Dzień dobry,
W dniu 8.11.2019 (piątek) ok.godz.12:50 wpłacając gotówkę do wpłatomatu w Bieruniu przy ulicy Rynek 6 w kwocie 11.800zł, po włożeniu pieniedzy do szuflady na ekranie monitora wyświetlił się komunikat "AWARIA MODUŁU"wyszła karta a pieniądze nie zostały zaksięgowane na koncie.Składałam kilkakrotnie reklamacje, ale bank uznał tylko kwotę 9700zł a gdzie pozostałe 2100 zł?Bardzo proszę o wyjaśnienie sprawy w możliwie jak najszybszym czasie oraz pozytywne rozpatrzenie reklamacji.Pozdrawiam serdecznie Agnieszka 

Odpowiedz
0 Lajków
Aga821
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-02-2020
Wiadomość 1 z 5 (6 045 wyświetleń)

Re.: wpłatomat nie zaksięgował całej wpłaty

Agnieszko z tą sprawą powinnaś pisać bezpośrednio do Ing maila bo u i tak cie przekierują do kontaktu e-mail aco do tego typu awarii to gdy zgłosisz ze zaistniała taka sytuacja to przyjeżdża konwój i zabiera pieniądze które są liczone i gdy wykażą ze jest nadstaw w podanej kwocie to ów kwotę księgują na koncie, mogło wydarzyć się różnie ja raz miałem tak ze podszedłem do bankomatu włożyłem kartę i nie zdążyłem wpisać pin a szuflada wydała mi pieniądze z komunikatem proszę odebrać nierozpoznane pieniądze zgłosiłem to odrazu pracownikom oddziału i zostało to przekazane do oddziału a na moją proste otrzymałem pisemne potwierdzenie z oddziału ze taka sytuacja miała miejsce i podana kwota była ponad 1000 zł możliwe ze też wpłatomat wydał cześć kwoty komuś potem , może to być też błąd ludzki teorii pracownicy konwoju i liczenia banknotów nie powinni się mylić lecz to tylko ludzie i równie bywa, ale wracając do sedna proponowałbym kontakt e-mail z Ing lub kontakt z całodobową infolinią 801 222 222 ( koszt połączenia jak z normalnym ) i oni przełącza cię do odpowiedniego działu.

Życzę pozytywnego rozpatrzenie sprawy 😉

Jeśli moja odpowiedz jest pomocna proszę o like będę wdzięczny.

Pozdrawiam: K_S
Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 2 z 5 (6 026 wyświetleń)

Re: wpłatomat nie zaksięgował całej wpłaty

Aga821 Dokładnie. Tutaj za dużo zrobić nie możemy Emotikon: Smutny 


Rozumiem, że już składałaś u nas kilka zgłoszeń i otrzymałaś negatywną decyzję reklamacyjną. 
Jeśli nie zgodzisz się z naszą decyzją, to możesz:

- złożyć odwołanie lub np. zwrócić się do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich,

- złożyć wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego,

- złożyć wniosek do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a bankiem (od 1 stycznia 2016 r.),
- wystąpić z powództwem do sądu powszechnego.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 3 z 5 (6 023 wyświetleń)

Re.: wpłatomat nie zaksięgował całej wpłaty

Dzień dobry,
Czy odzyskała w końcu Pani całą kwotę? Ponieważ ja dzisiaj miałam taką samą sytuację, że wpłatomat podczas awarii pobrał mi pieniądze i nie zaksięgował wpłaty, także zgłosiłam reklamacje. Nie ukrywając obawiam się o swoje pieniądze.
Odpowiedz
0 Lajków
Nicole098
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-01-2022
Wiadomość 4 z 5 (4 111 wyświetleń)

Re.: wpłatomat nie zaksięgował całej wpłaty

Cześć 

 

Miałem kiedyś taką sytuację ze wpłatomat " połknął " pieniądze i nie zaksięgował oraz ze przy wypłacie bankomat nie wydał pieniędzy w obu sytuacjach bankomat/wpłatomat uległ błędowi i w obu nie wydał karty ale i w obu szybko otrzymałem pieniądze bo po 2-3 dniach od zgłoszenia sytuacji na infolinia banku, zadzwoń na infolinię zgłoś i pieniądze wrócą na konto ważne by podać jak najbardziej szczegółów opis sytuacji bo wtedy bank ma więcej możliwości weryfikacji np. gdy urządzenie wyda pieniądze komuś po " odmuleniu " to i tak otrzymasz zwrot utraconych środków.

 

 

Pozdrawiam: K_S

Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 5 z 5 (4 037 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy