Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

wpłatomat nie zaksięgował całej wpłaty

Dzień dobry,
W dniu 8.11.2019 (piątek) ok.godz.12:50 wpłacając gotówkę do wpłatomatu w Bieruniu przy ulicy Rynek 6 w kwocie 11.800zł, po włożeniu pieniedzy do szuflady na ekranie monitora wyświetlił się komunikat "AWARIA MODUŁU"wyszła karta a pieniądze nie zostały zaksięgowane na koncie.Składałam kilkakrotnie reklamacje, ale bank uznał tylko kwotę 9700zł a gdzie pozostałe 2100 zł?Bardzo proszę o wyjaśnienie sprawy w możliwie jak najszybszym czasie oraz pozytywne rozpatrzenie reklamacji.Pozdrawiam serdecznie Agnieszka 

Odpowiedz
0 Lajków
Aga821
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-02-2020
Wiadomość 1 z 5 (3 497 wyświetleń)

Re.: wpłatomat nie zaksięgował całej wpłaty

Agnieszko z tą sprawą powinnaś pisać bezpośrednio do Ing maila bo u i tak cie przekierują do kontaktu e-mail aco do tego typu awarii to gdy zgłosisz ze zaistniała taka sytuacja to przyjeżdża konwój i zabiera pieniądze które są liczone i gdy wykażą ze jest nadstaw w podanej kwocie to ów kwotę księgują na koncie, mogło wydarzyć się różnie ja raz miałem tak ze podszedłem do bankomatu włożyłem kartę i nie zdążyłem wpisać pin a szuflada wydała mi pieniądze z komunikatem proszę odebrać nierozpoznane pieniądze zgłosiłem to odrazu pracownikom oddziału i zostało to przekazane do oddziału a na moją proste otrzymałem pisemne potwierdzenie z oddziału ze taka sytuacja miała miejsce i podana kwota była ponad 1000 zł możliwe ze też wpłatomat wydał cześć kwoty komuś potem , może to być też błąd ludzki teorii pracownicy konwoju i liczenia banknotów nie powinni się mylić lecz to tylko ludzie i równie bywa, ale wracając do sedna proponowałbym kontakt e-mail z Ing lub kontakt z całodobową infolinią 801 222 222 ( koszt połączenia jak z normalnym ) i oni przełącza cię do odpowiedniego działu.

Życzę pozytywnego rozpatrzenie sprawy 😉

Jeśli moja odpowiedz jest pomocna proszę o like będę wdzięczny.

Pozdrawiam: K_S
Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 2 z 5 (3 478 wyświetleń)

Re: wpłatomat nie zaksięgował całej wpłaty

Aga821 Dokładnie. Tutaj za dużo zrobić nie możemy Emotikon: Smutny 


Rozumiem, że już składałaś u nas kilka zgłoszeń i otrzymałaś negatywną decyzję reklamacyjną. 
Jeśli nie zgodzisz się z naszą decyzją, to możesz:

- złożyć odwołanie lub np. zwrócić się do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich,

- złożyć wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego,

- złożyć wniosek do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a bankiem (od 1 stycznia 2016 r.),
- wystąpić z powództwem do sądu powszechnego.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
958
196
07-06-2017
Wiadomość 3 z 5 (3 475 wyświetleń)

Re.: wpłatomat nie zaksięgował całej wpłaty

Dzień dobry,
Czy odzyskała w końcu Pani całą kwotę? Ponieważ ja dzisiaj miałam taką samą sytuację, że wpłatomat podczas awarii pobrał mi pieniądze i nie zaksięgował wpłaty, także zgłosiłam reklamacje. Nie ukrywając obawiam się o swoje pieniądze.
Odpowiedz
0 Lajków
Nicole098
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-01-2022
Wiadomość 4 z 5 (1 563 wyświetleń)

Re.: wpłatomat nie zaksięgował całej wpłaty

Cześć 

 

Miałem kiedyś taką sytuację ze wpłatomat " połknął " pieniądze i nie zaksięgował oraz ze przy wypłacie bankomat nie wydał pieniędzy w obu sytuacjach bankomat/wpłatomat uległ błędowi i w obu nie wydał karty ale i w obu szybko otrzymałem pieniądze bo po 2-3 dniach od zgłoszenia sytuacji na infolinia banku, zadzwoń na infolinię zgłoś i pieniądze wrócą na konto ważne by podać jak najbardziej szczegółów opis sytuacji bo wtedy bank ma więcej możliwości weryfikacji np. gdy urządzenie wyda pieniądze komuś po " odmuleniu " to i tak otrzymasz zwrot utraconych środków.

 

 

Pozdrawiam: K_S

Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 5 z 5 (1 489 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Pozostała kwota kredytu do spłaty

Czy wysokość pozostałej kwoty kredytu hipotecznego do spłaty jest zależna od zmieniającego się co pół roku oprocentowania (Wibor6)? Tzn jesli spodziewam się wzrostu oprocentowania przy kolejnym oblicz...

01-10-2022
Wpłatomat pobrał pieniądze ale brak ich na koncie

Witam wszystkich.
Dziś podczas wpłacania pieniędzy do wpłatomatu urządzenie wyświetliło błąd informujący, że jest uszkodzone. Wydało kartę jednak pieniądze zostały w środku i brak ich na koncie.
Dodam, ...

01-10-2022
Re: sms z banku: Twoja karta jest już zastrzeżona

Napisz proszę do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń na infolinię kart pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzimy czy ten komunikat dotyczył Twojej karty. Tu nie mamy takiej możliwości

01-10-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy