11-02-2020 09:37
Dzień dobry,
W dniu 8.11.2019 (piątek) ok.godz.12:50 wpłacając gotówkę do wpłatomatu w Bieruniu przy ulicy Rynek 6 w kwocie 11.800zł, po włożeniu pieniedzy do szuflady na ekranie monitora wyświetlił się komunikat "AWARIA MODUŁU"wyszła karta a pieniądze nie zostały zaksięgowane na koncie.Składałam kilkakrotnie reklamacje, ale bank uznał tylko kwotę 9700zł a gdzie pozostałe 2100 zł?Bardzo proszę o wyjaśnienie sprawy w możliwie jak najszybszym czasie oraz pozytywne rozpatrzenie reklamacji.Pozdrawiam serdecznie Agnieszka
11-02-2020 11:10
11-02-2020 11:35
Aga821 Dokładnie. Tutaj za dużo zrobić nie możemy
Rozumiem, że już składałaś u nas kilka zgłoszeń i otrzymałaś negatywną decyzję reklamacyjną.
Jeśli nie zgodzisz się z naszą decyzją, to możesz:
- złożyć odwołanie lub np. zwrócić się do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich,
- złożyć wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego,
- złożyć wniosek do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a bankiem (od 1 stycznia 2016 r.),
- wystąpić z powództwem do sądu powszechnego.
06-01-2022 19:44
08-01-2022 19:17
Cześć
Miałem kiedyś taką sytuację ze wpłatomat " połknął " pieniądze i nie zaksięgował oraz ze przy wypłacie bankomat nie wydał pieniędzy w obu sytuacjach bankomat/wpłatomat uległ błędowi i w obu nie wydał karty ale i w obu szybko otrzymałem pieniądze bo po 2-3 dniach od zgłoszenia sytuacji na infolinia banku, zadzwoń na infolinię zgłoś i pieniądze wrócą na konto ważne by podać jak najbardziej szczegółów opis sytuacji bo wtedy bank ma więcej możliwości weryfikacji np. gdy urządzenie wyda pieniądze komuś po " odmuleniu " to i tak otrzymasz zwrot utraconych środków.
Pozdrawiam: K_S
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |