Odpowiedz

Wpłatomat awaria

[ Edytowane ]

Dzień dobry, dziś koło godziny 13:20 w drodze do pracy zatrzymałem się wpłacić pieniądze na konto korzystając z usługi BLIK, wybrałem bankomat/wpłatomat PlanetCash (stacja bisek, Wrocław). Wprowadziłem numer wygenerowany w aplikacji i włożyłem 1250 PLN do kasetki. Gdzieś po około 20-30 sekundach urządzenie wywaliło komunikat o Awarii system wpłat. Zostałem de facto bez pieniędzy, bez pokwitowania. Zadzwoniłem na infolinię PlanetCash ale przekierowano mnie bezpośrednio do banku (ING). Została złożona stosowna reklamacja poprzez infolinię banku 021542/062022. Termin rozpatrzenia do 20-07-2022. Nie będę ukrywać, że te pieniądze są bardzo pilnie potrzebne a przy małym dziecku wydatki nie mają końca, a termin jest po prostu bez komentarza. Ile to może potrwać? Czy jest możliwość uznania warunkowego wpłaty?

 

Najbardziej komiczne w tej całej sytuacji jest fakt, że pracownica stacji, na której terenie znajduje się urządzenie poinformowała mnie, że nie dalej jak 15 minut wcześniej maszyna była serwisowana bo komuś podobnie wciągnęło gotówkę przy wpłacie!

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
kris2005a
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-06-2022
Wiadomość 1 z 7 (7 231 wyświetleń)

Re: Wpłatomat awaria

Przykro mi, że pojawił się kłopot podczas wpłaty gotówki we wpłatomacie. 
Termin podany w reklamacji jest maksymalnym. Nie w każdej sytuacji możemy zaproponować uznania warunkowego wpłaty. 
Przekazałam numer Twojego zgłoszenia do specjalistów z właściwego działu z prośbą o przyspieszenie sprawy.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
554
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (7 190 wyświetleń)

Re: Wpłatomat awaria

kris2005a Czy pojawiały się jakieś nowe informacje w temacie Twojego zgłoszenia?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1122
224
07-06-2017
Wiadomość 3 z 7 (7 112 wyświetleń)

Re: Wpłatomat awaria

Nam wpłatomat zabrał 10tys zł 😭
Mamy czekać 3tyfodnie na uznanie reklamacji, mamy małe dziecko i wysoką inflację, nie wyobrażam sobie tyle czekać. Jakbyśmy my byli winni w banku to od razu byśmy musieli oddawać. Proszę o przyspieszenie sprawy 113051/112022
Odpowiedz
0 Lajków
Werkax5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
16-11-2022
Wiadomość 4 z 7 (6 167 wyświetleń)

Re: Wpłatomat awaria

Przekazaliśmy już prośbę o przyśpieszenie zgłoszenia do odpowiedniej jednostki. Prosimy, zachowaj ciągłość komunikacji w jednym miejscu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1122
224
07-06-2017
Wiadomość 5 z 7 (6 166 wyświetleń)

Re: Wpłatomat awaria

Dzień dobry,

u mnie wystąpiła dzisiaj podobna sytuacja. Wskazany przez konsultanta termin rozpatrzenia reklamacji jest nie do zaakceptowania. Proszę o przyśpieszenie: 115056/072023.
Odpowiedz
0 Lajków
Ania1231
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-07-2023
Wiadomość 6 z 7 (4 295 wyświetleń)

Re: Wpłatomat awaria

Wysłałem prośbę o przyspieszenie odpowiedzi na Twoją reklamację. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
196
39
02-09-2021
Wiadomość 7 z 7 (4 280 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy