29-06-2022 16:11 | Edytowano: 29-06-2022 16:23
Dzień dobry, dziś koło godziny 13:20 w drodze do pracy zatrzymałem się wpłacić pieniądze na konto korzystając z usługi BLIK, wybrałem bankomat/wpłatomat PlanetCash (stacja bisek, Wrocław). Wprowadziłem numer wygenerowany w aplikacji i włożyłem 1250 PLN do kasetki. Gdzieś po około 20-30 sekundach urządzenie wywaliło komunikat o Awarii system wpłat. Zostałem de facto bez pieniędzy, bez pokwitowania. Zadzwoniłem na infolinię PlanetCash ale przekierowano mnie bezpośrednio do banku (ING). Została złożona stosowna reklamacja poprzez infolinię banku 021542/062022. Termin rozpatrzenia do 20-07-2022. Nie będę ukrywać, że te pieniądze są bardzo pilnie potrzebne a przy małym dziecku wydatki nie mają końca, a termin jest po prostu bez komentarza. Ile to może potrwać? Czy jest możliwość uznania warunkowego wpłaty?
Najbardziej komiczne w tej całej sytuacji jest fakt, że pracownica stacji, na której terenie znajduje się urządzenie poinformowała mnie, że nie dalej jak 15 minut wcześniej maszyna była serwisowana bo komuś podobnie wciągnęło gotówkę przy wpłacie!
Pozdrawiam
29-06-2022 17:24
Przykro mi, że pojawił się kłopot podczas wpłaty gotówki we wpłatomacie.
Termin podany w reklamacji jest maksymalnym. Nie w każdej sytuacji możemy zaproponować uznania warunkowego wpłaty.
Przekazałam numer Twojego zgłoszenia do specjalistów z właściwego działu z prośbą o przyspieszenie sprawy.
01-07-2022 06:57
kris2005a Czy pojawiały się jakieś nowe informacje w temacie Twojego zgłoszenia?
16-11-2022 09:02
16-11-2022 09:08
Przekazaliśmy już prośbę o przyśpieszenie zgłoszenia do odpowiedniej jednostki. Prosimy, zachowaj ciągłość komunikacji w jednym miejscu.
21-07-2023 18:25
21-07-2023 18:30
Wysłałem prośbę o przyspieszenie odpowiedzi na Twoją reklamację.
Przykre ale żeby mieć oszczędnościowe konto promocyjne w ING trzeba mieć smartfon i aplikację ING. Jest to dyskryminacja osób starszych.
Pytanie - czy aplikacja działa na wirtualce Andorid (jakiej?), ż
... 01-12-2024Już niestety nie działa. Zrobiłem dwukrotnie reklamację, ale odpowiedzieli standardowym tekstem że nic nie blokują i że problemem jest pewnie aktualizacja po stronie bitwardena.
Złożyłem więc trzecią r
... 01-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |