Odpowiedz

Wadliwy wplatomat

W dniu wczorajszym wpłacałam kwotę 9000 zł we wplatomacie w Otmuchowie, Rynek 33. Pieniądze zostały wciągnięte, wplatomat się zawiesił i koniec... Pieniędzy ani w portfelu, ani na koncie. Po reklamacji otrzymałam informację że zostanie ona rozpaczona, do... 24.05.2020!! Czy to żart?? Jestem Waszą wieloletnią klientką, która obecnie pozostała dosłownie bez środków do życia. W portfelu mam 1,50 zł. Dzwoniłam już do działu reklamacji, czekają na odpowiedź od właściciela urządzenia ale ile to potrwa? Tego nie wie nikt... Chyba czas na zmianę banku. A szkoda bo zawsze Was polecałam innym...
Odpowiedz
0 Lajków
Sabkon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-05-2020
Wiadomość 1 z 7 (4 236 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

Przykro mi , że spotkała Cię taka sytuacja. Proszę, podaj numer Twojego zgłoszenia. Postaramy się wyjaśnić Twoją sprawę tak szybko, jak będziemy mogli 💪

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 7 (4 233 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

001789/052020
Sprawa jest dosłownie podbramkowa....
Odpowiedz
0 Lajków
Sabkon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-05-2020
Wiadomość 3 z 7 (4 230 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

Rozumiem to, przekazałam Twoją sprawę do odpowiedniego zespołu. Proszę, sprawdzaj wiadomości w Moim ING 💪

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 7 (4 228 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

I nadal czekam na rozwiązanie mojego problemu... Już 3 dzień bez mojej własnej gotówki, bez środków do życia. Słabo.
Odpowiedz
0 Lajków
Sabkon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-05-2020
Wiadomość 5 z 7 (4 172 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

Nie jestem w stanie przez Społeczność sprawdzić na jakim etapie jest Twoje zgłoszenie. Proszę napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69. Postaramy się sprawdzić szczegóły 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 6 z 7 (4 122 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

Sabkon Czy otrzymałaś odpowiedź na swoje zgłoszenie? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 7 z 7 (3 991 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

Przyłączam się do niezadowolenia przez wyłącznie tej funkcjonalności tracicie klienta. Pewnie was to nie obchodzi bo co taką dużą firmę obchodzi pare nic nie znaczących plotek.

14-05-2025
Re.: Kredyt hipoteczny na dom letniskowy

W tej sprawie skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi odpowiedzialnymi za ofertę. Rozmowę umówisz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny 

13-05-2025
PARKOWANIE Z ING - FAKTURA

Dzień dobry.

Kilka razy korzystałem z usługi parkowania z ING, ale za każdym razem jak potrzebuję uzyskać fakturę za parkowanie, strona moBilet odrzuca wygenerowany w aplikacji identyfikator logowania

...

13-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy