Odpowiedz

Wadliwy wplatomat

W dniu wczorajszym wpłacałam kwotę 9000 zł we wplatomacie w Otmuchowie, Rynek 33. Pieniądze zostały wciągnięte, wplatomat się zawiesił i koniec... Pieniędzy ani w portfelu, ani na koncie. Po reklamacji otrzymałam informację że zostanie ona rozpaczona, do... 24.05.2020!! Czy to żart?? Jestem Waszą wieloletnią klientką, która obecnie pozostała dosłownie bez środków do życia. W portfelu mam 1,50 zł. Dzwoniłam już do działu reklamacji, czekają na odpowiedź od właściciela urządzenia ale ile to potrwa? Tego nie wie nikt... Chyba czas na zmianę banku. A szkoda bo zawsze Was polecałam innym...
Odpowiedz
0 Lajków
Sabkon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-05-2020
Wiadomość 1 z 7 (3 846 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

Przykro mi , że spotkała Cię taka sytuacja. Proszę, podaj numer Twojego zgłoszenia. Postaramy się wyjaśnić Twoją sprawę tak szybko, jak będziemy mogli 💪

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 7 (3 843 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

001789/052020
Sprawa jest dosłownie podbramkowa....
Odpowiedz
0 Lajków
Sabkon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-05-2020
Wiadomość 3 z 7 (3 840 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

Rozumiem to, przekazałam Twoją sprawę do odpowiedniego zespołu. Proszę, sprawdzaj wiadomości w Moim ING 💪

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 7 (3 838 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

I nadal czekam na rozwiązanie mojego problemu... Już 3 dzień bez mojej własnej gotówki, bez środków do życia. Słabo.
Odpowiedz
0 Lajków
Sabkon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-05-2020
Wiadomość 5 z 7 (3 782 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

Nie jestem w stanie przez Społeczność sprawdzić na jakim etapie jest Twoje zgłoszenie. Proszę napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69. Postaramy się sprawdzić szczegóły 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 6 z 7 (3 732 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

Sabkon Czy otrzymałaś odpowiedź na swoje zgłoszenie? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 7 z 7 (3 601 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

22-11-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

A ja dostałem odmowę przedłużenia oprocentowania stałego. Czy ktoś ma już wydłużony termin po interwencji rzecznika?

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy