Odpowiedz

Wadliwy wplatomat

W dniu wczorajszym wpłacałam kwotę 9000 zł we wplatomacie w Otmuchowie, Rynek 33. Pieniądze zostały wciągnięte, wplatomat się zawiesił i koniec... Pieniędzy ani w portfelu, ani na koncie. Po reklamacji otrzymałam informację że zostanie ona rozpaczona, do... 24.05.2020!! Czy to żart?? Jestem Waszą wieloletnią klientką, która obecnie pozostała dosłownie bez środków do życia. W portfelu mam 1,50 zł. Dzwoniłam już do działu reklamacji, czekają na odpowiedź od właściciela urządzenia ale ile to potrwa? Tego nie wie nikt... Chyba czas na zmianę banku. A szkoda bo zawsze Was polecałam innym...
Odpowiedz
0 Lajków
Sabkon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-05-2020
Wiadomość 1 z 7 (3 396 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

Przykro mi , że spotkała Cię taka sytuacja. Proszę, podaj numer Twojego zgłoszenia. Postaramy się wyjaśnić Twoją sprawę tak szybko, jak będziemy mogli 💪

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 7 (3 393 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

001789/052020
Sprawa jest dosłownie podbramkowa....
Odpowiedz
0 Lajków
Sabkon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-05-2020
Wiadomość 3 z 7 (3 390 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

Rozumiem to, przekazałam Twoją sprawę do odpowiedniego zespołu. Proszę, sprawdzaj wiadomości w Moim ING 💪

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 7 (3 388 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

I nadal czekam na rozwiązanie mojego problemu... Już 3 dzień bez mojej własnej gotówki, bez środków do życia. Słabo.
Odpowiedz
0 Lajków
Sabkon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-05-2020
Wiadomość 5 z 7 (3 332 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

Nie jestem w stanie przez Społeczność sprawdzić na jakim etapie jest Twoje zgłoszenie. Proszę napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69. Postaramy się sprawdzić szczegóły 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 6 z 7 (3 282 wyświetleń)

Re: Wadliwy wplatomat

Sabkon Czy otrzymałaś odpowiedź na swoje zgłoszenie? 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 7 z 7 (3 151 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy