06-05-2020 16:21
06-05-2020 16:27
Przykro mi , że spotkała Cię taka sytuacja. Proszę, podaj numer Twojego zgłoszenia. Postaramy się wyjaśnić Twoją sprawę tak szybko, jak będziemy mogli 💪
06-05-2020 16:28
06-05-2020 16:32
Rozumiem to, przekazałam Twoją sprawę do odpowiedniego zespołu. Proszę, sprawdzaj wiadomości w Moim ING 💪
07-05-2020 09:08
08-05-2020 09:08
Nie jestem w stanie przez Społeczność sprawdzić na jakim etapie jest Twoje zgłoszenie. Proszę napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69. Postaramy się sprawdzić szczegóły
12-05-2020 22:56
Sabkon Czy otrzymałaś odpowiedź na swoje zgłoszenie?
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |