27-12-2022 20:09
Witam,
dzisiaj zagłaszałam reklamację, zle przeliczonej wplaty.
Odpowiedz mam dostać dopiero do 18.01.2023.
Czy jesteście w stanie przyspieszyć moją sprawę.
Bardzo potrzebuję tych pieniędzy na początku roku i ze stresu nie mogę się uspokoić.
Nigdy wczesniej nie mialam takich problemów z wpłatomatem a wiem dokładnie ile pieniędzy włożyłam do "maszyny".
Nr zgłoszenia:
28-12-2022 20:18
Witaj,
przekazaliśmy do zespołu reklamacji prośbę o szybsze zajęcie się Twoją reklamacją. To wszystko co możemy zrobić przez Społeczność.
Pozdrawiam
10-01-2023 19:59
Tyle czasu już minęło... i niestety brak reakcji.
Nie rozumiem, jak można tyle czekać na sprawdzenie wpłatomatu.
Przez ten czas to już ciężko będzie cokolwiek sprawdzić...
ING robi sobie żarty ze swoich klientów
10-01-2023 21:49
11-01-2023 01:10
I co w takiej sytuacji zrobić?
Zgłosić sprawę na policję? Jak im cokolwiek udowodnić?
Ja jeszcze mam nadzieję ale patrząc ilu osobom nie udaje się odzyskać pieniędzy, szanse są minimalne.
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |