27-12-2022 20:09
Witam,
dzisiaj zagłaszałam reklamację, zle przeliczonej wplaty.
Odpowiedz mam dostać dopiero do 18.01.2023.
Czy jesteście w stanie przyspieszyć moją sprawę.
Bardzo potrzebuję tych pieniędzy na początku roku i ze stresu nie mogę się uspokoić.
Nigdy wczesniej nie mialam takich problemów z wpłatomatem a wiem dokładnie ile pieniędzy włożyłam do "maszyny".
Nr zgłoszenia:
28-12-2022 20:18
Witaj,
przekazaliśmy do zespołu reklamacji prośbę o szybsze zajęcie się Twoją reklamacją. To wszystko co możemy zrobić przez Społeczność.
Pozdrawiam
10-01-2023 19:59
Tyle czasu już minęło... i niestety brak reakcji.
Nie rozumiem, jak można tyle czekać na sprawdzenie wpłatomatu.
Przez ten czas to już ciężko będzie cokolwiek sprawdzić...
ING robi sobie żarty ze swoich klientów
10-01-2023 21:49
11-01-2023 01:10
I co w takiej sytuacji zrobić?
Zgłosić sprawę na policję? Jak im cokolwiek udowodnić?
Ja jeszcze mam nadzieję ale patrząc ilu osobom nie udaje się odzyskać pieniędzy, szanse są minimalne.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |