Odpowiedz

WPŁATOMAT - złe zaksięgowanie wpłaty

Witam,

dzisiaj zagłaszałam reklamację, zle przeliczonej wplaty.

Odpowiedz mam dostać dopiero do 18.01.2023.

 

Czy jesteście w stanie przyspieszyć moją sprawę.

Bardzo potrzebuję tych pieniędzy na początku roku i ze stresu nie mogę się uspokoić.

Nigdy wczesniej nie mialam takich problemów z wpłatomatem a wiem dokładnie ile pieniędzy włożyłam do "maszyny".

 

Nr zgłoszenia:

121257/122022
pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
mat89
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
27-12-2022
Wiadomość 1 z 5 (6 460 wyświetleń)

Re: WPŁATOMAT - złe zaksięgowanie wpłaty

Witaj,
przekazaliśmy do zespołu reklamacji prośbę o szybsze zajęcie się Twoją reklamacją. To wszystko co możemy zrobić przez Społeczność.

Pozdrawiam



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (6 390 wyświetleń)

Re: WPŁATOMAT - złe zaksięgowanie wpłaty

Tyle czasu już minęło... i niestety brak reakcji.

Nie rozumiem, jak można tyle czekać na sprawdzenie wpłatomatu.

Przez ten czas to już ciężko będzie cokolwiek sprawdzić...

ING robi sobie żarty ze swoich klientów

Odpowiedz
0 Lajków
mat89
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
27-12-2022
Wiadomość 3 z 5 (6 114 wyświetleń)

Re: WPŁATOMAT - złe zaksięgowanie wpłaty

Ja również zostałam oszukana przez ing. 25.12 wpłaciłam duża kwotę, wpłatomat wciągnął pieniądze, nie wydrukował potwierdzenia i nie zaksięgował wpłaty! złożona reklamacja, a dzisiaj otrzymałam negatywna odpowiedz! Nie odnotowali nadwyżki! Skandal!!
Odpowiedz
0 Lajków
marchewka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
28-12-2022
Wiadomość 4 z 5 (6 093 wyświetleń)

Re: WPŁATOMAT - złe zaksięgowanie wpłaty

I co w takiej sytuacji zrobić?

Zgłosić sprawę na policję? Jak im cokolwiek udowodnić?

Ja jeszcze mam nadzieję ale patrząc ilu osobom nie udaje się odzyskać pieniędzy, szanse są minimalne.

Odpowiedz
0 Lajków
mat89
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
27-12-2022
Wiadomość 5 z 5 (6 054 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy