Odpowiedz

WPŁATOMAT - złe zaksięgowanie wpłaty

Witam,

dzisiaj zagłaszałam reklamację, zle przeliczonej wplaty.

Odpowiedz mam dostać dopiero do 18.01.2023.

 

Czy jesteście w stanie przyspieszyć moją sprawę.

Bardzo potrzebuję tych pieniędzy na początku roku i ze stresu nie mogę się uspokoić.

Nigdy wczesniej nie mialam takich problemów z wpłatomatem a wiem dokładnie ile pieniędzy włożyłam do "maszyny".

 

Nr zgłoszenia:

121257/122022
pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
mat89
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
27-12-2022
Wiadomość 1 z 5 (3 909 wyświetleń)

Re: WPŁATOMAT - złe zaksięgowanie wpłaty

Witaj,
przekazaliśmy do zespołu reklamacji prośbę o szybsze zajęcie się Twoją reklamacją. To wszystko co możemy zrobić przez Społeczność.

Pozdrawiam


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (3 839 wyświetleń)

Re: WPŁATOMAT - złe zaksięgowanie wpłaty

Tyle czasu już minęło... i niestety brak reakcji.

Nie rozumiem, jak można tyle czekać na sprawdzenie wpłatomatu.

Przez ten czas to już ciężko będzie cokolwiek sprawdzić...

ING robi sobie żarty ze swoich klientów

Odpowiedz
0 Lajków
mat89
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
27-12-2022
Wiadomość 3 z 5 (3 563 wyświetleń)

Re: WPŁATOMAT - złe zaksięgowanie wpłaty

Ja również zostałam oszukana przez ing. 25.12 wpłaciłam duża kwotę, wpłatomat wciągnął pieniądze, nie wydrukował potwierdzenia i nie zaksięgował wpłaty! złożona reklamacja, a dzisiaj otrzymałam negatywna odpowiedz! Nie odnotowali nadwyżki! Skandal!!
Odpowiedz
0 Lajków
marchewka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
28-12-2022
Wiadomość 4 z 5 (3 542 wyświetleń)

Re: WPŁATOMAT - złe zaksięgowanie wpłaty

I co w takiej sytuacji zrobić?

Zgłosić sprawę na policję? Jak im cokolwiek udowodnić?

Ja jeszcze mam nadzieję ale patrząc ilu osobom nie udaje się odzyskać pieniędzy, szanse są minimalne.

Odpowiedz
0 Lajków
mat89
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
27-12-2022
Wiadomość 5 z 5 (3 503 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy