27-12-2022 20:09
Witam,
dzisiaj zagłaszałam reklamację, zle przeliczonej wplaty.
Odpowiedz mam dostać dopiero do 18.01.2023.
Czy jesteście w stanie przyspieszyć moją sprawę.
Bardzo potrzebuję tych pieniędzy na początku roku i ze stresu nie mogę się uspokoić.
Nigdy wczesniej nie mialam takich problemów z wpłatomatem a wiem dokładnie ile pieniędzy włożyłam do "maszyny".
Nr zgłoszenia:
28-12-2022 20:18
Witaj,
przekazaliśmy do zespołu reklamacji prośbę o szybsze zajęcie się Twoją reklamacją. To wszystko co możemy zrobić przez Społeczność.
Pozdrawiam
10-01-2023 19:59
Tyle czasu już minęło... i niestety brak reakcji.
Nie rozumiem, jak można tyle czekać na sprawdzenie wpłatomatu.
Przez ten czas to już ciężko będzie cokolwiek sprawdzić...
ING robi sobie żarty ze swoich klientów
10-01-2023 21:49
11-01-2023 01:10
I co w takiej sytuacji zrobić?
Zgłosić sprawę na policję? Jak im cokolwiek udowodnić?
Ja jeszcze mam nadzieję ale patrząc ilu osobom nie udaje się odzyskać pieniędzy, szanse są minimalne.
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024