Odpowiedz

Reklamacja

Witam Emotikon: Szczęśliwy

Dzisiaj wpłacałam pieniądze (dokładnie 1070 zł) w wpłatomacie. Niestety maszyna pokazała na ekranie komunikat, że bankomat nie rozpoznał banknotów. Pieniądze utknęły w połowie… Nie chciałam ich szarpać żeby przypadkiem ich nie zniszczyć. Kartę odzyskałam, a pieniądze zostały wciągnięte i nie pojawiły się na koncie. Reklamacja została złożona natychmiast (numer zgłoszenia- 001798/062022). I teraz moje pytanie- czy ktoś orientuje się ile mniej więcej czasu będzie trzeba oczekiwać na odpowiedź banku? Oficjalny termin rozwiązania sprawy mnie przeraża. Pieniądze są przeznaczone na konkretny cel, który niezbyt może czekać. Chciałabym dowiedzieć się ile średnio trwa taka procedura i przygotować się na każdą ewentualność. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
Zuzanna__
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-06-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 413 wyświetleń)

Re: Reklamacja

Na reklamację odpowiadamy tak szybko, jak to możliwe. Termin podany w zgłoszeniu jest terminem maksymalnym odpowiedzi z naszej strony. Mamy informacje w sprawie Twojego zgorzenia. Sprawdź, proszę szczegóły w zakładce wiadomości w bankowości internetowej. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
248
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (2 360 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
IKE - pierwszy przelew z założeniem konta

Dzień dobry,

Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE). 
Kwota ta nie jest widoczna w zak

...

08-10-2024
Re.: Dodatkowy filtr - ukryj przelewy wewnętrzne

Dziękujemy za pomysł, przekazaliśmy go do zespołu, który zajmuje się rozwojem naszej aplikacji

08-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,

...

07-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy