Odpowiedz

Reklamacja

Witam Emotikon: Szczęśliwy

Dzisiaj wpłacałam pieniądze (dokładnie 1070 zł) w wpłatomacie. Niestety maszyna pokazała na ekranie komunikat, że bankomat nie rozpoznał banknotów. Pieniądze utknęły w połowie… Nie chciałam ich szarpać żeby przypadkiem ich nie zniszczyć. Kartę odzyskałam, a pieniądze zostały wciągnięte i nie pojawiły się na koncie. Reklamacja została złożona natychmiast (numer zgłoszenia- 001798/062022). I teraz moje pytanie- czy ktoś orientuje się ile mniej więcej czasu będzie trzeba oczekiwać na odpowiedź banku? Oficjalny termin rozwiązania sprawy mnie przeraża. Pieniądze są przeznaczone na konkretny cel, który niezbyt może czekać. Chciałabym dowiedzieć się ile średnio trwa taka procedura i przygotować się na każdą ewentualność. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
Zuzanna__
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-06-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 265 wyświetleń)

Re: Reklamacja

Na reklamację odpowiadamy tak szybko, jak to możliwe. Termin podany w zgłoszeniu jest terminem maksymalnym odpowiedzi z naszej strony. Mamy informacje w sprawie Twojego zgorzenia. Sprawdź, proszę szczegóły w zakładce wiadomości w bankowości internetowej. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
242
46
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (2 212 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy