Odpowiedz

Reklamacja

Witam Emotikon: Szczęśliwy

Dzisiaj wpłacałam pieniądze (dokładnie 1070 zł) w wpłatomacie. Niestety maszyna pokazała na ekranie komunikat, że bankomat nie rozpoznał banknotów. Pieniądze utknęły w połowie… Nie chciałam ich szarpać żeby przypadkiem ich nie zniszczyć. Kartę odzyskałam, a pieniądze zostały wciągnięte i nie pojawiły się na koncie. Reklamacja została złożona natychmiast (numer zgłoszenia- 001798/062022). I teraz moje pytanie- czy ktoś orientuje się ile mniej więcej czasu będzie trzeba oczekiwać na odpowiedź banku? Oficjalny termin rozwiązania sprawy mnie przeraża. Pieniądze są przeznaczone na konkretny cel, który niezbyt może czekać. Chciałabym dowiedzieć się ile średnio trwa taka procedura i przygotować się na każdą ewentualność. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
Zuzanna__
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-06-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 015 wyświetleń)

Re: Reklamacja

Na reklamację odpowiadamy tak szybko, jak to możliwe. Termin podany w zgłoszeniu jest terminem maksymalnym odpowiedzi z naszej strony. Mamy informacje w sprawie Twojego zgorzenia. Sprawdź, proszę szczegóły w zakładce wiadomości w bankowości internetowej. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
203
40
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (962 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Złe długi jak sobie radzicie?

Hej

Czy komuś udało się rozliczyć ulgę za złe długi w ING Księgowość?

Wie ktos jak sobie z tym poradzić.

 

 

 

02-02-2023
Re.: U2F

Serwisy bankowe są w 99 procentach bezpieczne. Słabym ogniwem jest klient Emotikon: Szczęśliwy Oszustwa na orlen, inpost, dopłaty za paczkę, można wymieniać w nieskończoność głupotę ludzi na to się nabierającychEmotikon: Szczęśliwy

02-02-2023
Re.: U2F

Banki raczej tego nie wprowadzą. Znając klientów pewnie klucze chcieliby za darmo Emotikon: Szczęśliwy Klucz chyba i tak przydałby się tylko do logowania do banku, a transakcje i tak trzeba potwierdzać tak samo jak teraz

...

02-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy