Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Reklamacja
02-06-2022 16:04
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam 
Dzisiaj wpłacałam pieniądze (dokładnie 1070 zł) w wpłatomacie. Niestety maszyna pokazała na ekranie komunikat, że bankomat nie rozpoznał banknotów. Pieniądze utknęły w połowie… Nie chciałam ich szarpać żeby przypadkiem ich nie zniszczyć. Kartę odzyskałam, a pieniądze zostały wciągnięte i nie pojawiły się na koncie. Reklamacja została złożona natychmiast (numer zgłoszenia- 001798/062022). I teraz moje pytanie- czy ktoś orientuje się ile mniej więcej czasu będzie trzeba oczekiwać na odpowiedź banku? Oficjalny termin rozwiązania sprawy mnie przeraża. Pieniądze są przeznaczone na konkretny cel, który niezbyt może czekać. Chciałabym dowiedzieć się ile średnio trwa taka procedura i przygotować się na każdą ewentualność. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam

Dzisiaj wpłacałam pieniądze (dokładnie 1070 zł) w wpłatomacie. Niestety maszyna pokazała na ekranie komunikat, że bankomat nie rozpoznał banknotów. Pieniądze utknęły w połowie… Nie chciałam ich szarpać żeby przypadkiem ich nie zniszczyć. Kartę odzyskałam, a pieniądze zostały wciągnięte i nie pojawiły się na koncie. Reklamacja została złożona natychmiast (numer zgłoszenia- 001798/062022). I teraz moje pytanie- czy ktoś orientuje się ile mniej więcej czasu będzie trzeba oczekiwać na odpowiedź banku? Oficjalny termin rozwiązania sprawy mnie przeraża. Pieniądze są przeznaczone na konkretny cel, który niezbyt może czekać. Chciałabym dowiedzieć się ile średnio trwa taka procedura i przygotować się na każdą ewentualność. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam

Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-06-2022 14:45
Re: Reklamacja
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na reklamację odpowiadamy tak szybko, jak to możliwe. Termin podany w zgłoszeniu jest terminem maksymalnym odpowiedzi z naszej strony. Mamy informacje w sprawie Twojego zgorzenia. Sprawdź, proszę szczegóły w zakładce wiadomości w bankowości internetowej.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość