Witam. W imieniu swoim i mieszkańców osiedla Giszowiec w Katowicach, chciałbym zapytać o bankomat z opcją wpłaty na w/w osiedlu w Katowicach, czy wiadomo w którym dokładnie miejscu ma stanąć bankomat z wpłatomatem? Ponieważ jedyne dwa bankomaty z opcją wpłaty, które były przy oddziale banku przy ul. Mysłowickiej 28 zostały zlikwidowane. Teraz żeby wpłacić pieniądze mieszkańcy tego osiedla muszą jechać do centrum Katowic, albo do oddalonej o kilka kilometrów galerii handlowej Trzy Stawy. Jest kilka bankomatów Planet Cash w okolicy, ale sam bankomat bez możliwości wpłaty to trochę za mało. Po rozmowie z wieloma mieszkańcami osiedla wszyscy zgodnie twierdzą, że brak możliwości wpłaty jest bardzo uciążliwy. Niektórzy nawet sądzą, że przeniosą konto do konkurencyjnego banku, który jest na osiedlu, bo o ile można zrozumieć likwidację oddziału z różnych przyczyn, o tyle brak bankomatu z opcją wpłaty jest wręcz nielogiczny, zwłaszcza że nie ma żadnego wpłatomatu w pobliżu. A niestety nie ma możliwości wpłacania pieniędzy do obcych wpłatomatów, niż te należące do ING, lub firmy Planet Cash. Podkreślam, że kilkukrotnie było to zgłaszane na czacie przez aplikację Moje ING, każdy konsultant twierdzi że sugestia jest przekazana do odpowiedniej jednostki, ale brak jakiegokolwiek potwierdzenia, a kontaktując się z ING przez Messenger każdy konsultant wie coś zupełnie innego, lub nie wie nic. To jest niedopuszczalne żeby w mieście wojewódzkim na osiedlu nie było nawet jednego wpłatomatu. Nikt nie wymaga ich 10, wystarczy ten jeden. Po co likwidować coś co było ludziom potrzebne? Tym bardziej jest to śmieszna sytuacja, że właśnie w Katowicach ING ma swoją siedzibę... Ja sam wielokrotnie w ciągu miesiąca korzystam z wpłatomatu, bo jak wypłacam gotówkę i chce zapłacić gdzieś gdzie się nie da kartą zapłacić, to potem chcę mieć możliwość wpłacić resztę gotówki, nie lubię jej nosić. Proszę mi wierzyć, że nie chodzi tylko o mnie, na Giszowcu mieszka wiele starszych osób, które potrzebowały tego wpłatomatu. Szkoda że nie ma bezpośredniego kontaktu do jednostki która zajmuje się urządzeniami w ING - przynajmniej mailowego. Mam nadzieję, że problem zostanie szybko rozwiązany.