Odpowiedz

Ing w Holandii

Czy bank w Polsce jest powiązany z bankiem w Holandii.
Odpowiedz
0 Lajków
julka26
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
20-09-2017
Wiadomość 1 z 11 (46 378 wyświetleń)

Re.: Ing w Holandii

Obsługa klienta nie jest powiązana.
Postaraj się sprecyzować pytanie, może będę mógł na nie odpowiedzieć.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 11 (46 323 wyświetleń)

Re.: Ing w Holandii

Bank ING oraz holenderski ING należą co prawda do tej samej Grupy ING. Posiadają natomiast różne produkty, ofertę i obsługę, w żaden sposób ze sobą nie połączone.

GrzegorzG
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
78
13
30-01-2016
Wiadomość 3 z 11 (46 251 wyświetleń)

Re.: Ing w Holandii

Czy posiada ktos numer do banku ING NL zeby porozmawiac po polsku ?
patrycja92
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
27-06-2020
Wiadomość 4 z 11 (38 770 wyświetleń)

Re.: Ing w Holandii

Witam chciałbym się dowiedzieć co mam zrobić w takiej sytuacji gdyż 3 miesiące zgubiłem kartę debetową ing.nl zgłosiłem do banku i zablokowałem po jakimś czasie byłem w banku w Holandi i prosiłem o zmianę adresu korespondencynego do Polski oraz prosząc o przysłanie nowej karty do Polski. Problem w tym że karty OD miesiąca nie mam nie mogę się zalogować do ing int. ponieważ muszę potwierdzić mobilnie a żeby aplikacje mobilna zainstalować muszę podać dane nowej karty.Przebywam teraz cały casz w Polsce bez środków pieniężnych pieniądze są w żaden sposób nic nie mogę zrobić dzwoniłem do banku kilka razy oni nic nie wiedzą też jest mi ciężko mi rozmawiać po angielsku co mam zrobić
Odpowiedz
0 Lajków
Gregallman21
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-01-2021
Wiadomość 5 z 11 (35 867 wyświetleń)

Re: Re.: Ing w Holandii

Gregallman21, niestety w tej sprawie nie możemy pomóc. Z holenderskim bankiem jesteśmy w jednej grupie kapitałowej, ale jesteśmy też różnymi bankami. Powinieneś skontaktować się z holenderskim ING, aby wyjaśnić kwestię karty i aplikacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 6 z 11 (35 794 wyświetleń)

Re.: Ing w Holandii

Witam.

Potrzebuję otworzyć konto w Holenderskim Banku i bym chciał to zrobić w ING Pod jakim numerem mogę porozmawiać po Polsku i z polskiego numeru ?

Odpowiedz
0 Lajków
piotr1957
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-01-2021
Wiadomość 7 z 11 (35 422 wyświetleń)

Re.: Ing w Holandii

[ Edytowane ]
Konta w Holandii nie otworzysz również przez infolinie holenderskiego ING.

Możesz to zrobić w aplikacji mobilnej lub podczas wizyty w oddziale banku.

Pare lat temu istniał numer holenderskiej infolinii ING, gdzie prowadzono rozmowy w języku polskim, ale to temat nieaktualny.

Jeżeli masz jakieś pytania związane z ING w Holandii postaram się odpowiedzieć na te podstawowe.
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 8 z 11 (35 379 wyświetleń)

Re.: Ing w Holandii

Mam konto holenderskie w ing .kture jest nie aktywne .a chciałabym je uaktywnic. Czy jest taka możliwość aby uaktywnic je przez internet .
Odpowiedz
0 Lajków
Marzanna69
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-05-2021
Wiadomość 9 z 11 (32 796 wyświetleń)

Re: Re.: Ing w Holandii

[ Edytowane ]

Chciałabym pomóc, ale trudno odnieść mi się do tego, jak wygląda to w holenderskim ING. Proponuję, żebyś skontaktowała się z bankiem, w którym prowadzisz swoje konto Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 10 z 11 (32 717 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy