Odpowiedz

Reklamacja

Dzień dobry. W sobotę wpłacałam w bankomacie Planet Cash pieniądze, niestety na ekranie pojawiła się informacja błąd modułu wpłat , zabrano mi pieniadze w kwocie 2800zl,żadnego potwierdzenia,żadnego wydruku, skontaktowałam się na infolini Planet Cash gdzie przekierowano do banku , przyjęto reklamacje o numerze 020800/092022, jak mogę przyspieszyć rekalamacje, napisali że maja czas do 14 października lecz ja potrzebuje tych pieniędzy już. Czy można przyspieszyć tą sprawę ponieważ naprawdę to dla mnie ważne.
Dziękuję
Odpowiedz
0 Lajków
domsal9048
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 299 wyświetleń)

Re: Reklamacja

domsal9048 Wysłaliśmy w tej sprawie prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia. Mamy nadzieję, że szybko otrzymasz odpowiedź. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 254 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Cashback BLIKIEM

Zapłacić blikiem mogłeś. Co do cashbacku blikiem - ING stoi w miejscu i nie oferuje tej funkcji.

24-05-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Dzięki za info, jak zwykle…

24-05-2024
Re.: Wakacje Kredytowe

Karta podatkowa jest uregulowana w art. 23 ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne.
W związku z tym, do karty podatkowej stosujemy zapis z ar

...

24-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy