Odpowiedz

Reklamacja

Dzień dobry. W sobotę wpłacałam w bankomacie Planet Cash pieniądze, niestety na ekranie pojawiła się informacja błąd modułu wpłat , zabrano mi pieniadze w kwocie 2800zl,żadnego potwierdzenia,żadnego wydruku, skontaktowałam się na infolini Planet Cash gdzie przekierowano do banku , przyjęto reklamacje o numerze 020800/092022, jak mogę przyspieszyć rekalamacje, napisali że maja czas do 14 października lecz ja potrzebuje tych pieniędzy już. Czy można przyspieszyć tą sprawę ponieważ naprawdę to dla mnie ważne.
Dziękuję
Odpowiedz
0 Lajków
domsal9048
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 679 wyświetleń)

Re: Reklamacja

domsal9048 Wysłaliśmy w tej sprawie prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia. Mamy nadzieję, że szybko otrzymasz odpowiedź. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1121
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 634 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: konto a kredyt hipoteczny

Dzień dobry. To Ty decydujesz, jakie konto chcesz założyć. 
Może to być konto wspólne Komfort lub konto Direct tylko z jednym właścicielem.

Szczegółową ofertę kont możesz sprawdzić na stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/konta-osobiste

26-03-2025
Re.: Kredyt hipoteczny - czas decyzji

Po ilu dniach decyzja?

26-03-2025
Kredyt na dom letniskowy, całoroczny

Dzień dobry.

 

Czy da się uzyskać kredyt hipoteczny na dom letniskowy całoroczny? Jest on na działce: "Klasoużytki EGiB: Bi inne zabudowane". Plan zagospodarowania przestrzennego przewiduje budynek mies

...

26-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy