Odpowiedz

Reklamacja

Dzień dobry. W sobotę wpłacałam w bankomacie Planet Cash pieniądze, niestety na ekranie pojawiła się informacja błąd modułu wpłat , zabrano mi pieniadze w kwocie 2800zl,żadnego potwierdzenia,żadnego wydruku, skontaktowałam się na infolini Planet Cash gdzie przekierowano do banku , przyjęto reklamacje o numerze 020800/092022, jak mogę przyspieszyć rekalamacje, napisali że maja czas do 14 października lecz ja potrzebuje tych pieniędzy już. Czy można przyspieszyć tą sprawę ponieważ naprawdę to dla mnie ważne.
Dziękuję
Odpowiedz
0 Lajków
domsal9048
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 534 wyświetleń)

Re: Reklamacja

domsal9048 Wysłaliśmy w tej sprawie prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia. Mamy nadzieję, że szybko otrzymasz odpowiedź. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 489 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wniosek o leasing operacyjny

Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.

03-01-2025
IKE - więcej niż jeden fundusz

Dzień dobry, mam IKE w ING. Przy założeniu wybrałem konkretny fundusz. Robię regularnie kolejne wpłaty, które idą na ten sam fundusz. Chciałbym jednak, żeby cześć moich wpłat szła na inny fundusz z of...

03-01-2025
Re.: blokada na obsługę zajęcia przelewu z ubezpieczenia na życie

Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti

...

02-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy