17-11-2019 12:52
17-11-2019 13:04
@michalkoza Przepraszam Cię za sytuację, w której wpłatomat po wpłacie nie udostępnił Ci pieniędzy na koncie. Zdajemy sobie sprawę, że jest to niekomfortowe, dlatego chcemy to dla Ciebie wyjaśnić. Taka sytuacja mogła się zdarzyć np. z powodu awarii urządzenia, której nie jesteśmy w stanie przewidzieć lub w przypadku zajęcia egzekucyjnego na koncie. W przypadku wpłaty na konto z aktywnym zajęciem, wpłatę udostępniamy od razu od poniedziałku do soboty 8:00 - 20:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych. Proszę zgłosić nam tę sytuację pod numerem 32 357 00 69. Infolinia jest czynna 24/7. Specjalista sprawdzi dokładnie Twoją wpłatę i przyjmie odpowiednie zgłoszenie. Zapewniam Cię, że nie okradamy klientów i mam nadzieję, że mimo tej sytuacji pozostaniesz dalej naszym klientem.
17-11-2019 13:07
17-11-2019 13:17
Dziękuję, że nam to zgłosiłeś. Reklamację postaramy się rozpatrzyć najszybciej jak to możliwe. Konto możesz zamknąć w dowolnym naszym oddziale lub korespondencyjnie. Mam nadzieję, że mimo tych kłopotów jeszcze kiedyś zdecydujesz się skorzystać z naszych usług.
22-11-2019 17:51
22-11-2019 17:57
Cieszymy się, że sprawa się wyjaśniła.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |