Odpowiedz

Dostęp do wpłatomatów

Dzień dobry.  

 

W pełni jest dla mnie zrozumiałe zamykanie oddziałów banku, gdyż sam na przestrzeni 20 lat korzystałem z nich nie więcej  niż mam palców u jednej dłoni, ale równoczesne ograniczanie bankomatów a szczególnie wpłatomatów bardzo mnie irytuje. Często za swoje usługi otrzymuję pieniądze od klientów w postaci pliku banknotów i wpłatomat jest dla mnie niezbędnym urządzeniem. Jestem bardzo niezadowolony z likwidacji wpłatomatu w Sosnowcu na ulicy Wojska Polskiego przy byłym oddziale banku, przez co dzielnice Sosnowca takie jak Dańdówka, Niwka, Bór zostały zmuszone do korzystania z wpłatomatu w sąsiednim mieście Mysłowice lub w znacznej odległości od tych dzielnic innej części Sosnowca. Mam nadzieje że będziecie mieli więcej niezadowolonych klientów z tego obszaru mojego miasta co spowoduje możliwość wpłat na przykład w jednym z bankomatów Planeta Cash tj. (Wojska Polskiego 17 lub Konstytucji 3-go Maja 3)

Pozdrawiam!

Odpowiedz
0 Lajków
Timi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
20-11-2019
Wiadomość 1 z 4 (3 665 wyświetleń)

Re: Dostęp do wpłatomatów

Rozumiem, że brak wpłatomatów w Twojej okolicy może być dla Ciebie niekomfortową sytuacją Emotikon: Smutny 
Dziękuję za Twoją sugestię - przekazałam ją do odpowiedniego zespołu. W Sosnowcu możesz korzystać z wpłatomatów przy:
- ul. Gospodarczej 32
- ul. Grota Roweckiego 20
- ul. Henryka Sienkiewicza 3
- ul. Małachowskiego 7
- ul. Lenartowicza 104
- ul. Braci Mieroszewskich 2.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (3 616 wyświetleń)

Re.: Dostęp do wpłatomatów

Dziękuję bardzo doczekałem się wpłatomatu na ul. Wojska Polskiego 30
Sosnowiec, trochę to trwało ale w końcu jest 👍😃
Odpowiedz
0 Lajków
Timi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
20-11-2019
Wiadomość 3 z 4 (3 048 wyświetleń)

Re: Re.: Dostęp do wpłatomatów

Zależy nam na tym, żeby nasi klienci byli zadowoleni Emotikon: Szczęśliwy Zachęcamy do dzielenia się swoimi uwagami. 


 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (3 008 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy