Odpowiedz

Brak zaksięgowanej wpłaty- reklamacja

Witam, w dniu 25.12 wpłaciłam do bankomatu 23500zl. Zaksiegowano jedynie 13500. Natychmiast zlozylam reklamacje. Czas rozpatrzenia 17.01.23!!!! Proszę o natychmiastowy zwrot środków. Reklamacja nr 120224/122022
Odpowiedz
0 Lajków
marchewka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
28-12-2022
Wiadomość 1 z 11 (8 367 wyświetleń)

Re: Brak zaksięgowanej wpłaty- reklamacja

Reklamacje rozpatrujemy najszybciej jak to możliwe. Termin podany przy zgłoszeniu jest terminem maksymalnym. 
Przekazaliśmy Twoją wiadomość do działu reklamacji z prośbą o przyspieszenie sprawy. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
554
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 11 (8 354 wyświetleń)

Re: Brak zaksięgowanej wpłaty- reklamacja

Pani Wioletto, problem polega na tym, że ja czekać nie moge ani dnia dłużej. Posiadam konto w Państwa banku od kilkunastu lat i uważam że taka sytuacja jest niesprawiedliwa. 10 tys przeznaczone na moje zobowiązania, które opłacić muszę dzisiaj. Proszę chociaż o warunkowe uznanie reklamacji!
Odpowiedz
0 Lajków
marchewka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
28-12-2022
Wiadomość 3 z 11 (8 341 wyświetleń)

Re: Brak zaksięgowanej wpłaty- reklamacja

Chciałabym pomóc ale w tym miejscu nie mamy dostępu do szczegółów reklamacji. Nie mamy też podglądu do danych naszych klientów.
Przekazałam już prośbę do działu reklamacji z prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia. 
W przypadku wpłaty we wpłatomacie, urządzenie wydaje potwierdzenie wpłaty. Jeśli posiada Pani takie, może je Pani dodać do zarejestrowanego zgłoszenia. Jeśli robiła Pani kilka wpłat, najlepiej jakby każde z tych potwierdzeń dodała Pani do reklamacji. Taka opcja jest dostępna w Moim ING w zakładce Pomoc i kontakt - Zgłoś reklamację - Prześlij załącznik do reklamacji. W zgłoszeniu proszę powołać się na numer reklamacji oraz wskazać datę i godzinę nieudanej próby wpłaty.

Więcej szczegółów w temacie reklamacji możemy przekazać na naszej infolinii 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
554
124
04-09-2015
Wiadomość 4 z 11 (8 317 wyświetleń)

Re: Brak zaksięgowanej wpłaty- reklamacja

Pani Wioletto dokonywanych było kilka wpłat. 3500, 10 tys i 10 tys. 3500 wpłacone we wplatomacie w Józefowie zaksięgowane prawidłowo, 10 tys zaksięgowane w otwocku (mam potwierdzenie) i 10 tys w Owtocku bez potwierdzenia (po wpłaceniu pieniedzy pojawił się komunikat brak możliwości dokonywania wpłat.) Takie problemy powinny być rozwiązywane w 24 godziny.
Odpowiedz
0 Lajków
marchewka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
28-12-2022
Wiadomość 5 z 11 (8 314 wyświetleń)

Re: Brak zaksięgowanej wpłaty- reklamacja

Proszę, skontaktuj się z naszymi specjalistami na infolinii, pod numerem 32 357 00 69 bądź na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam specjaliści będą mogli dodać informacje do Twojego zgłoszenia. Tutaj nie mamy dostępu do systemów i nie możemy tego zrobić. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
82
11
19-05-2022
Wiadomość 6 z 11 (8 300 wyświetleń)

Re: Brak zaksięgowanej wpłaty- reklamacja

Panie Kamilu, reklamacja została złożona prawidłowo. Jednak termin rozpatrzenia reklamacji do 17.01 jest nie do zakceptowania. To nie jest kwota 100zl tylko 10tys! Wydaje mi się że 3 dni to już jest długo. Jak wygląda analiza reklamacji przez analityków?
Odpowiedz
0 Lajków
marchewka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
28-12-2022
Wiadomość 7 z 11 (8 287 wyświetleń)

Re: Brak zaksięgowanej wpłaty- reklamacja

W dalszym ciągu nie mam odpowiedzi.
marchewka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
28-12-2022
Wiadomość 8 z 11 (8 205 wyświetleń)

Re: Brak zaksięgowanej wpłaty- reklamacja

Dzien dobry, kolejny dzień bez odpowiedzi
marchewka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
28-12-2022
Wiadomość 9 z 11 (8 114 wyświetleń)

Re: Brak zaksięgowanej wpłaty- reklamacja

Kolejny dzień - brak informacji. Jakiejkolwiek pomocy. Nie wiadomo ile potrwa, najpóźniej do 17 stycznia. Skandal!

Bank czeka na "wyjaśnienia właściciela urządzenia". Szanowni Państwo, mnie jako klienta banku ING nie interesują Państwa wyjaśnienia z właścicielem urządzenia. Wpłatomat pobrał i nie zaksięgował dużej kwoty - nie z mojej winy! Takie reklamacje powinny być rozwiązywane natychmiastowo a nie w terminie 3 tygodni!!

marchewka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
28-12-2022
Wiadomość 10 z 11 (7 811 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Private banking - kryteria (suma inwestycji)

Dzień dobry,

mam pytanie o ofertę private banking. Wg opisu na stronie ING, kryterium do skorzystania z oferty to "inwestycje min. 500 tys. zł lub
aktywa min. 1 mln zł".

Czy do inwestycji wliczają się w

...

22-03-2025
Limit wejść Priority Pass (jak rozliczany okres roczny)

Dzień dobry, 

mam pytanie o to, jak rozliczany jest limit wejść do saloników Priority Pass w ofercie dla karty kredytowej - platynowej.

Czy limit 4 wejść dla posiadacza (+2 dla osoby towarzyszącej) jest

...

22-03-2025
Usluga platnosci za parkowanie w Gdyni nie działa

Dzien dobry,

 

Nie wiem czy juz ten temat byl poruszany, nie moglem znalesc podobnego tematu wiec zapytam - co sie stalo z mozliwoscia oplacania parkowania w strefach platnego parkowania w Gdyni poprzez

...

22-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy